7 תשובות
טוב
זה בהחלט מאוד כיף אבל רע לטווח הרחוק.
תלוי מתי..
טוב אבל יש פעמיים שזהרע
סבבה
טוב נראלי?
זה חלק מהאופי שלך, אין בזה טוב או רע, תקבלי את עצמך כמו שאת
באותו הנושא: