4 תשובות
פשוט תחייכי, תיהי נחמדה לא יותר מדי
תנסי להיות נחמדה
שואל השאלה:
אני כן עבדתי בעבר ואני עובדת טובה ובאותו הרגע שעובדים כבר פחות שקטה אבל כל הקטע הזה של הסמולטאק והראיון אני פשוט ממש גרועה בזה אני נוראית בנחמדות וכל הדברים האלה
אני כן עבדתי בעבר ואני עובדת טובה ובאותו הרגע שעובדים כבר פחות שקטה אבל כל הקטע הזה של הסמולטאק והראיון אני פשוט ממש גרועה בזה אני נוראית בנחמדות וכל הדברים האלה
אנונימית
תתכונני מראש למה את הולכת להגיד ולספר על עצמך, כנראה קצת ישאלו עלייך ואם יש לך ניסיון וכמה זמן את מתכננת לעבוד אצלם.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
באותו הנושא: