9 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו כבר לא מדברות שבוע וזה מציק לי יש לי גם כל כך הרבה דברים לספר לה והיא חשובה לי
אנונימית
ברור שלשלוח, חברות נמדדת ברגעים קשים
קורה שרבים לפעמים, אם היא חשובה לך תשלחי (:
אם היא חשובה לך תשלחי
לכל חברה יש את הריב המטומטם הזה שבסוף רק מקרב בינכן
שואל השאלה:
מה לשלוח?
אנונימית
היי אני ידועת שהיה לנו ריב ובו נודה זה היה די מפגר
בימים האחרונים אתגעגעתי לדבר איתך
אז מה קורה וזה
רציתי שנדבר ונסלח אחת לשניה
שואל השאלה:
סבבה ממש תודה!!!
אנונימית
מה
היא לא שווה אותך
שואל השאלה:
מסתבר שהיא רוצה לנתק איתי קשר חח
אנונימית