6 תשובות
לאט. פחות משמין יותר משביע :)
נראה לי שלאט
ככה זה מספיק להתעכל ואז נאכל כמות קטנה יותר
(ככה אמרו לי פעם)
לאט, כי לרוב יוצא שאנחנו אוכלים יותר מידי כי לא מספיקים להרגיש שאנחנו שבעים ואז בום מרגישים כבדות כזאת כי אכלנו יותר מידי
לאט.
האוכל מספיק להתעכל,
אין כאב בטן,
לא קשור להשמנה, בסופו של דבר אלו אותן הקלוריות... פשוט נהיה רעבים יותר לאורך זמן אם נאכל מהר.
ברור שלאט
לאכול מהר זה מנפח ומעלה במשקל כי לא לועסים מספיק וזה יותר קשה להתעכל וגם בולעים הרבה אוויר