התחברות
הרשמה
מכירים את זה שיש לכם חבר/חברה טובה וכשיש ריב/ויכוח זה מרגיש שרק לכם אכפת להציל את הקשר, והאדם השני לא עושה כלום לגבי זה?
11 בפברואר 2021, 14:39
5 תשובות
לא
Cutie doll.exe
אמ לא
I
Invisible Pink Unicorn.
יאו זאת ככ אני ואז אני מבקשת סליחה כדי לא לפרק את הקשר למרות שאני צודקת
ע
עדן חסון אהבת חיי
כן.
~
~IDK~
כן.
פ
פרה כפרה