15 תשובות
הוא צודק לדעתי
שואל השאלה:
אז אני סתם 3 שנים רצוף צם בכיפור?
אנונימי
תשמע לפחות אתה צם אבל תנסה בכל זאת להימנע משימוש במוצרי חשמל
^^^ אתה לא סתם צם.
פשוט אתה עושה דברים שאסור לעשות ביום הזה
לא לא, אני לא עושה כלום אבל לא צמה
זה פשוט חצי עבודה
שואל השאלה:
בסדר אבל אני בכלל לא מאמיןבדברים האלה, אני חילוני ^^
אנונימי
^ אין קשר. אסור להתקלח, להיות בטלפון ועוד מלא דברים.
זה לא משנה אם אתה חילוני או לא.
זה אסור
שואל השאלה:
עובדה שאנשים לא מתים מזה שמתקלחים בכיפור או מקבלים עונש
אנונימי
שואל השאלה:
זה כל אחד והאמונה שלו
אנונימי
אין דבר כזה שאם לא שומרים הכל, אז לא שווה מה שכן שומרים.
אלוקים אוהב אותנו ומאד מעריך את מה שאנחנו מקריבים עבורו, כל מאמץ מוערך.
לצום ביום כיפור זה לא פשוט, כל הכבוד על המאמץ הזה.
אמנם להשתמש במכשירי חשמל וכו' זה גם אסור אבל זה שאתה לא שומר על הכל לא אומר שהצום "שווה" או לא "שווה".
אף אחד לא אלוקים, כולנו עושים עבירות כאלו ואחרות ביום כיפור כמו נניח לדבר לשון הרע, אז מי שמדבר לשון הרע ביום כיפור הצום שלו לא "שווה"?
רק אלוקים יודע מה "שווה" והוא מעריך כל מאמץ שלנו לשמח אותו ולעשות את רצונו.
צום קל יעיל ומועיל:)
אתה מרגיש בסדר אם זה שאתה לא אוכל ושותה אבל משתמש בטלפון וכל זה?
^^^^דבר ראשון הם כן מקבלים עונש. אולי לא בעולם הזה, אבל כן בעולם הבא.
זה יום הדין.
דבר שני, זה שאנשים לא מתים מזה לא אומר שזה מותר.
שואל השאלה:
כן ^^
אנונימי
אז תשמע בסופו של דבר זה אתה וזה החיים שלך אם אתה מרגיש עם זה טוב אז תעשה את זה שכל אחד יעשה מה שהוא רואה לו לנכון