11 תשובות
אתה יכול גם לתקף עם החוגר כשאתה לא על מדים אבל זה אסור, עדיין עושים את זה
כן, גם ביום ראשון
ואני אומר מנסיון בתור חייל שכל יום ראשון עולה על הרכבת בחינם.
^ יש סיכוי גדול מאוד שהנהלים השתנו כתוב שזה מינואר 2020
למה להתווכח אם אפשר לקרוא לפני שאתה שולח?
השאטלים הם ספציפית לעיר הבהדים, הרכבת לעיר הבהדים מבוטלת כבר הרבה זמן ולכן הוסיפו את השאטלים האלה.
האם זה אומר שלחיילים אין נסיעות חינם בימי ראשון? לא, זה פשוט אומר שביטלו את הרכבת לעיר הבהדים.
אתה פשוט לא מוכן להודות שאתה טעית, הגיוני.
אני עולה בחינם בימי ראשון, כל האנשים שהגיבו כאן עולים בחינם בימי ראשון, יצא לי לעלות על הרכבת מחיפה לדרום ביום ראשון, אני כמעט שנה בצבא ועד עכשיו לא שמעתי על חייל אחד שאמר שלא מעלים אותו על הרכבת בימי ראשון.
על כל תחבורה ציבורית כשאתה על מדים
כן כל עוד אתה על מדים במהלך השבוע.