11 תשובות
לא מוזר בכלל, לי אישית יש מחשב.
לא מוזר
לא ואני כמוך
לא מוזר
גם לי אין טלוויזיה או מחשב בחדר והכי טוב זה מחשב נייד
לא;))
לא מוזר בכלל
לי יש אבל זה לא מוזר אם אין לך
ממש לא מוזר
לא מוזר בכלל
באותו הנושא: