15 תשובות
לא לי:(
לצערי לא לי
לי והיא בקושי בשימוש
לי אבל אמי לא משתמש בא בכלל כבר שנתיים
לי
אני עכשיו רואה ויקטוריוס פה חחחח
לי יש טלוויזיה כל החיים בחדר ופעם אחת לא הדלקתי אותה אפילו את המערכת שלה עדיין לא הפעלתי
לי
לי
לא לי:-(