15 תשובות
לא
לא
כן
אין מצב שאני נרדמת בלי
אין מצב שאני נרדמת בלי
לא
לא
לא.
כן וגם מחשב
יש לי מסך אבל לא טלוויזיה
כן, בחדר שלי, של אח שלי, של אמא שלי ובסלון
לא
זה תמיד נתפס בעיני כמשהו לאנשים מהמעמד הגבוה
זה תמיד נתפס בעיני כמשהו לאנשים מהמעמד הגבוה
יש לי רדיו
כן, אבל לא גדולה
אנונימית
באותו הנושא: