12 תשובות
זה כיף ממשש באמת אפילו סבתא שלי עלתה איתי והיא בת 71 אל תדאג
תעשה את זה חיים רק פעם אחת
יכול להיות לך התקף לב באמת אבל הסיכוי שזה יקרה נמוך יחסית לפי מה שידוע לי
תקשיב להם הם יודעים על מה הם מדברים הם מכירים אותך
אני יש לי אסטמה ועליתי על אנקונדה ובקושי הצלחתי לנשום
שואל השאלה:
אני ממש רוצה זה נראה כיף אבל באמת יכול להיעצר הלב מרוב פחד... ההורים צודקים.
אנונימי
שואל השאלה:
אני ילד בריא מאוד, אין לי מחלות או משהו.
אנונימי
אם אין לך מחלות הסיכוי שתחטוף התקף לה הוא אפסי. באמת תהנה מהחיים ההורים שלך סתם פרנואידים
אני יכולה להגיד לך שגם לי היה פחד כזה וחברות שלי העלו אותי למתקן של הסוכריה בפעם הראשונה והיה לי ממש כיף , זאת חוויה ואין לך מה לפחד
אני ממליצה שלא תאכל לפני כי את המתהפך וכל זה אבל לא נראה לי שזה גורם להתקף לב
^^אוהבת לעזור
בהתוויות של האיסורים לעלות על זה (כמו נשים בהריון,חולי לב וכו') בעיות נשימה זה לא אחד מהם?
תאמת שבדקתי ולא חושבת שהיה רשום על נשימה
גם לא ציפיתי שזה יהיה כזה מהיר
זה די חוסר אחריות אם אין את זה בפנים, מה אם יש אנשים שיש להם אסטמה יותר חמורה משלך
אלא אם כן יש לך מחלה כלשהי או שאתה סתם נורא נורא שמן, אני לא רואה שום סיבה שתקבל התקף לב.