9 תשובות
הייתי הולכת אם הכרטיסים לא היו כל-כך יקרים.
שואל השאלה:
יש מנוי פייס לול
יש מנוי פייס לול
אנונימית
אניי
לא:(
לא:(
שואל השאלה:
חה חה אני הולכת
חה חה אני הולכת
אנונימית
כיפלך תהניי
שואל השאלה:
למה את נחמדה?
למה את נחמדה?
אנונימית
שאלה מורכבת, כי אני חמדה? חחח אני בוכה
מה זה המנוי פייס ?
אנונימית
אני ממש רוצהה
תהניי
תהניי
באותו הנושא: