9 תשובות
כן, יש חופש מחר
שואל השאלה:
כל השבוע היה חופש למה דווקא מחר
אנונימית
מי עוד הולך מחר? מקווה שלא יהיה עמוס:/
מזה כנס לתווית?
תגית סליחה אחי
אני בת אבל משתגיד... עדיין לא הבנתי מזה הכנס הזה חח
כנס לתווית של לונה פארק רק בסטיפס תראה איזה חמישים אנשים שמתכננים אז תחשוב כמה בעולם
איך אתה יודע?
-אלעד טל-
יהיה עמוס