מה העמדה והאמונה שלכם בנוגע לקיום של יצורים מיתולוגיים? (העל טבעי)
חושבים שאולי זה אמיתי? אני לא לגמרי שוללת את הקיום, הלוואי וזה באמת קיים כי זה יכול להיות ממש מגניב. שמעתי שהיו סרטונים שכביכול מוכיחים את הקיום של העל טבעי, לא יודעת כמה זה אמיתי ולא פשוט עריכה מאוד מוצלחתאבל אם זה אמיתי זה נדיר!!