2 תשובות
כי את מרגישה שאת לא רגועה שאת לא יכולה לישון משהו מפריע לך ואז את מתעוררת ומקיאה.
אם את מקיאה כך... אני ממליץ לך לקחת תעצמך עכשיו וללכת להורים זה לא עניין מצחיק זה צריך להיבדק אצל רופא = (
אנונימי
באותו הנושא: