13 תשובות
אני
הרב יהונתן זקס
מונטסקייה
שואל השאלה:
^^ ליאונרדו דה וינצי לא פילוסוף
אנונימית
אני יודעת, זו הייתה טעות שלי - קראתי את השאלה שלך לא נכון
^^^אז איך ענית?
אנונימית
מונטסקייה היה פילוסוף ועד היום מאוד ידוע, ופילוסוף צרפתי. שקודם לכן, אני אציין בלי קשר לזה שאני מאוד חובבת את צרפת, ואת התרבות שלהם, והמסורת שלהם.
ובזכות מונטסקייה הוא המציא או יותר נכון החייה את המושג הזה של הפרדת הרשויות, מה שיש אצלנו בממשלה עד כיום

למדנו על זה גם בהיסטוריה.
אנונימית ^^
מה זאת אומרת איך עניתי?
שאלתי את nagisa-kun
אנונימית
סליחה :)
קשה לי מאוד להבין את השאלות הכלליות האלו.. יש כל כך הרבה בחינות בהן פילוסוף כלשהו יכול להיות אהוב עליי. בדיאלקטיקה למשל, אעדיף את סוקרטס באופן חד משמעי, ואילו במתודה יום ביצע עבודה מצויינת. בהשפעה על חיי אישים כמו הרמן כהן וליבוביץ תרמו לי יותר מארנסט קסירר, על אף שתורתו של האחרון עולה על שלהם באלפי מונים (על אף שגם הרמן כהן נמנה עם חשובי הנאו־קאנטיאנים). ובאלגנטיות השיטה? אין את מי להשוות לויטגנשטיין. ישנן כל כך הרבה דוגמאות לבחינות כלשהן בהן פילוסוף יכול להיות אהוב, שפשוט מיותר לשאול זאת כך באופן כללי.
הילל הזקן



















xd
אנונימי
וארג ויקרנס