13 תשובות
איכ אלה לא חברות .
את עוד קוראת להן חברות? גם אם זה היה נכון הן התנהגו אליך מגעיל
שואל השאלה:
הן פשוט מגעילות ברמות.
ואז הן עוד אמרו לי אחר כך
"אנחנו מרגישות שאת ממש עצבנית היום"
הן פשוט מגעילות ברמות.
ואז הן עוד אמרו לי אחר כך
"אנחנו מרגישות שאת ממש עצבנית היום"
אנונימית
אם הן מרגישות ככה... היה אמור להיות אכפת להן ולשאול אם קרה משהו או אם את בסדר.
תחליפי את החברות טוקסיק האלה
ותמצאי כאלה שיותר נוח לך איתן ושהן יותר חסכוניות כמוך שתוכלי לבלות איתן במקומות חינמיים בכיף ולאכול אוכל סופר בסבבה מאשר מסעדות ובילויים
ותמצאי כאלה שיותר נוח לך איתן ושהן יותר חסכוניות כמוך שתוכלי לבלות איתן במקומות חינמיים בכיף ולאכול אוכל סופר בסבבה מאשר מסעדות ובילויים
איכ מזכיר לי את החברה שהייתה לי פעם (זה לא נגמר טוב) אני יצאתי עליה ובצדק
איך את יודעת שהם חשבו שאת ענייה? הן לא היו מבקשות שתשלמי עליהן אם הן היו חושבות ככה
שואל השאלה:
איך מוצאים חברות עכשיו די
אני באמת מסתדרת עם כל אחת הבעיה היא שאין לי ביטחון עצמי בכלל
איך מוצאים חברות עכשיו די
אני באמת מסתדרת עם כל אחת הבעיה היא שאין לי ביטחון עצמי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
הן חושבות ככה כי הן הסתכלו עליי בעין מוזרה ורחמים. וגם בכללי זה ככה בגלל שאני קמתנית אבל זה לא לשליטתי
הן חושבות ככה כי הן הסתכלו עליי בעין מוזרה ורחמים. וגם בכללי זה ככה בגלל שאני קמתנית אבל זה לא לשליטתי
אנונימית
איך את יודעת שהן חושבות שאת ענייה?
זה לא אשמתך כנראה הן גורמות לך להרגיש חסרת ביטחון
ותמיד אפשר למצוא חברות חדשות אל תגבילי את עצמך לאיזה שתיים מפונקות שלא יודעות לחסוך ולהעריך את מה שיש להן
ותמיד אפשר למצוא חברות חדשות אל תגבילי את עצמך לאיזה שתיים מפונקות שלא יודעות לחסוך ולהעריך את מה שיש להן
אז את סתם דואגת שהם חושבות ככה, מאיפה לך לדעת שהן באמת חושבות ככה? למה שהם יבקשו שתשלמי עליהן אם הן חושבות שאת ענייה
שואל השאלה:
הן לא דואגות. בכללי אחת מהן צבועה אליי ברמות ורואים את זה
הן לא דואגות. בכללי אחת מהן צבועה אליי ברמות ורואים את זה
אנונימית
באותו הנושא: