14 תשובות
ממש לא
אני אחשןב שהטלפון בתיקון
ממש לא. בן אדם שישפוט מצב כלכלי על רקע טלפון או חפץ בכללי הוא עלוב בעיניי
לא
שואל השאלה:
לא מתעסקת, אבל לפעמים מעירים לי הערות וזה מעליב.. למה שאחליף טלפון אם הוא עובד לי? ואני לא ענייה וחיה חיים מעולים והטלפון לא מה שקובע לי מי אני או מה המצב הכלכלי שלי
לא מתעסקת, אבל לפעמים מעירים לי הערות וזה מעליב.. למה שאחליף טלפון אם הוא עובד לי? ואני לא ענייה וחיה חיים מעולים והטלפון לא מה שקובע לי מי אני או מה המצב הכלכלי שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אומרת, אבל עושים לי עיניים... היה להם טלפון שבור מכל הכיוונים שלוש שנים וכשהחליפו לאייפון חדש עושים לי מצפון x:
אומרת, אבל עושים לי עיניים... היה להם טלפון שבור מכל הכיוונים שלוש שנים וכשהחליפו לאייפון חדש עושים לי מצפון x:
אנונימית
אל תיכנעי למצפון וללחץ שעושים לך
זה בסדר גמור שיש לך אייפון 5
לא חייבים כל שנה להחליף טלפון
מחליפים רק שנהרס
זה בסדר גמור שיש לך אייפון 5
לא חייבים כל שנה להחליף טלפון
מחליפים רק שנהרס
שואל השאלה:
תודה לכם :))
תודה לכם :))
אנונימית
שואל השאלה:
^^ בעיניי אין בעיה, שאלתי כי שואלים אותי על זה (חברים) או עושים עיניים כאילו אני מחזיקה רובה
^^ בעיניי אין בעיה, שאלתי כי שואלים אותי על זה (חברים) או עושים עיניים כאילו אני מחזיקה רובה
אנונימית
זה רק טלפון, אני עם אייפון 6.
מה זה משנה כלכך איזה טלפון יש לך?
מה זה משנה כלכך איזה טלפון יש לך?
אני אחשוב שאת בן אדם פרקטי עם היגיון , גם אני ככה עם הטלפון שלי
שואל השאלה:
zeradikoni- לא משנה לי, כתבתי בהודעות למעלה שזה בגלל השאלות והמבטים שאני מקבלת על זה
zeradikoni- לא משנה לי, כתבתי בהודעות למעלה שזה בגלל השאלות והמבטים שאני מקבלת על זה
אנונימית
מסכימה אני עם אל גי ישן ותמיד מערים לי למה את לא קונה חדש וכאלו ועושים מבטים
תחשבי על זה את בן שמתעסק בחשוב ולא בתפל כמוהם וזה לא מעניין אותך הדגם והעיקר שזה עובד בניגוד לאחרים וזה אומר שאת פרקטית וטובה
תחשבי על זה את בן שמתעסק בחשוב ולא בתפל כמוהם וזה לא מעניין אותך הדגם והעיקר שזה עובד בניגוד לאחרים וזה אומר שאת פרקטית וטובה
אנונימית