95 תשובות
מה הקשר זה ממש שטויות מה שאת אומרת
שואל השאלה:
זה כן נכון
אנונימי
המ.. כן רק אתה
אבל זה לא נכון זה אפילו לא מחובר למציאות
ממש לא אבא שלי טחון ויש לו אנדרואיד והוא שונא אייפון
אנונימית
שואל השאלה:
זה אומר שהוא לא באמת טחון
אנונימי
בתור אחת שליה רק על אייפונים כל החיים
זה לא קשור למצב כלכלי זה קשור להעדפה אישית:)
אחי ההורים שלי יכולים לעשות בחודש יותר כסף ממה שתעשה כל החיים ועדיין אין לאף אחד במשפחה שלי אייפון. זה לא קשור
אנונימית
יש אייפונים ב2000 שקל ועדיין אנשים לא קונים. זה אומר שהם פשוט לא אוהבים אייפון כי זה אולי קצת יותר מסובך מאנדרואיד.
שואל השאלה:
בגלל שאייפון טוב יותר ויותר יפה ומגניב כזה
אנונימי
זה לא נכון, אני מעדיף אנדרואיד ואני לא עני. אני מעדיף אנדרואיד מכל מיני סיבות, שילמתי על הטלפון שלי 2900, זה לא כל כך קצת.
וזה חברים, אי הערכה לכסף
שואל השאלה:
עדייף היה אם היית קונה אייפון בגלל שזה יחזיק לך עשר שנים ולא תצטרך להחליף כי זה חזק מאוד
אנונימי
זה עניין של העדפה,
אבל יכול להיות שזה מושרש ככה כי אייפונים הם יקרים יותר. (לפחות היו פעם)
שואל השאלה:
אה וגם, אנדרואיד זה סיני ואייפון זה אמריקאי.
אז תחשבו עם הראש
אנונימי
פחחח זה רציני הדבר הזה. אני מכירה אנשים שיכולים לקנות אותך ויש להם אנדרואיד כי הם חושבים שאייפון זה לא טלפון נוח. כל אחד והעדפות שלו אבל החשיבה שלך לא במקום כי זה לא נכון. עדיף שתשנה את החשיבה שלך כי זה מביך
^^^^אבל באייפון (ועכשיו ברצינות בלי להסתלבט) אין הרבה אפשרויות או פיצ'רים ואני מאוד אוהב טכנולוגיה ואני לא אוהב שמגבילים אותי. אייפון פשוט לא מתאים לי.
שואל השאלה:
אבל תסתכלו כל החברים שלי מהכיתה מסכימים איתי וגם במיקמק שאלתי כולם עם אייפון
אנונימי
בן כמה אתה שאתה ככה חושב? מה אתה בן 3
שואל השאלה:
כמעט 12 עולה שנה הבאה ל כיתה ז
אנונימי
^^^^^^^האייפונים מיוצרים בסין, ואנדרואיד זאת מערכת ההפעלה שפותחה על ידי גוגל האמריקאית. באנדרואיד משתמשות חברות סיניות כמו שיאומי לדוגמה או חברות קוריאניות כמו סמסונג או lg.
אם אתה בן 12 אז אני מבינה מה הבעיה המוח שלך פשוט עוד לא התפתח
שואל השאלה:
ואתה מר מתפתח בטח אתה עליתה אולי אולי לכיתה ח
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא בהתחלה הייתי על גלקסי 5 וזרקתי אותו לפני כמה חודשים לאייפון 11 וזה ממש יותר חזק מגלקסי שהיה לי
אנונימי
מה הקשר ידביל יש אנשים שזה יותר נוח להם יחסר אייקיו (אומרת את זה בתור מישהי שתמיד היה לה אייפון)
תעשה לעצמך טובה ולך דפוק תראש בקיר
שואל השאלה:
איכס יש לך גם תמונת פרופיל של אווטאר גועל לילדים בני 6
אנונימי
אם היית מועיל בטובך ונכנס לפרופיל שלי היית רואה שאני בת ולא בן ואני בכיתה י"א מה שאומר שגילי הוא 16 אז בבקשה תעשה טובה לעצמך ולאנושות תצא מהסטורי שאתה חי בו
שואל השאלה:
וכנראה שלא היה לכם באמת אייפון בגלל זה אתם מדברים שטויות שתקנו אייפון 12 שיצא בקרוב תבינו שזה יהיה ממש טוב
אנונימי
קפוץ לי
^^^^^^מן הסתם שזה יהיה יותר חזק מהגלקסי שהיה לך, גלקסי a,js, או נוט 5 מה מבינהם שזה לא היה זה מכשיר מאוד ישן, אם כבר תשווה את זה לגלקסי חדש ואני בכלל לא בעד גלקסי כי יש להם מעבדי אקסינוס שהם חלשים יחסית לסנאפדרגון של שאר מכשירי האנדרואיד היקרים.
כן כי אתה סטיב ג'ובס שיודע הכל על האייפון נכון
א-
יש אנשים שמעדיפים להוציא את הכסף שלהם על דברים אחרים פשוט... במקום להוציא איזה 4000 שקל על אייפון אני מעדיפה להוציא את זה על חוויות ועל דברים שאני אזכור...
^^^^^אני יודע מה זה אייפון
רק אתה

או שזה ספאם
^^^הזן כינוי אם אתה מדבר אליי אז לא התכוונתי אליך התכוונתי לשואל השאלה
שואל השאלה:
שתתבגרו באמיתי תבינו שאתם כולכם טועים
אנונימי
^^לא התכוונתי אליך
שואל השאלה קודם תתבגר אתה ותפסיק לשחק במיקמק ולחשוב שאייפון זה של עשירים ואנדרואיד זה של עניים ואז תדבר איתי
^^^אממ שתתבגרו? קודם כל כותבים כשתתבגרו, דבר שני אני וכל מי שענה לך כאן יותר גדולים/בוגרים ממך, טכנולוגיה וטלפונים זה תחום שאני מתעסק בו כל הזמן ותאמין לי שאין לך עשירית מהידע שיש לי בתחום הזה. אני בטוח שאין לך אפילו מושג מה זה ראם, אז "שתתבגר" תדבר איתי.
שואל השאלה:
ראם זה משהוא בטלפון
אנונימי
^^משהו זאת לא ההגדרה של ראם
אתה משחק מיקמק אחי
תתבגר אתה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
מיקמק זה לבוגרים גם
אנונימי
ממש גאון^^ כי גם כותבים משהוא ולא משהו. איינשטיין הבא הילד הזה
אה טוב
סבתא שלי גם במקומו אולי?
אנונימית
^^^ראם זה כמות זיכרון העבודה שיש למכשיר (טלפון, מחשב, טלויזיה וכו')
רק לצורך העניין, למעייפון 11 פלוץ מקס יש 4 ג'יגה ראם ויש טלפונים בחצי מהמחיר שלו שיש להם פי 2 יותר ראם.
שואל השאלה:
איזה רעים אתם אני רק בן 12 ללא עשיתי בגרויות
אנונימי
שואל השאלה:
אז יש לי 256 ראם בטלפון זה הרבה לאנדרואיד וכלום לאייפון סתם שתדעו
אנונימי
ואני בן 15 וגם לא עשיתי בגרויות
אם אתה רוצה להצליח בבגורויות תעזוב את המיקמק
אנונימית
שואל השאלה:
מיקמק זה יותר כיף מבגרויות סתם שתדעו
אנונימי
מה הקשר בגרויות לידע הכללי שלך
^^^^^לא ג'יגה בייט, *ג'יגה ראם* יא (אני לא אפרט), יש הבדל מאוד גדול.

ג'יגה בייט-נפח האחסון לשמירת נתונים על המכשיר
ג'יגה ראם-כמות זיכרון העבודה שיש למעבד באותו המכשיר שמאפשר לו לעשות יותר פעולות "כבדות" במקביל בלי להתקע או לקרוס ולשמור אפליקציות פתוחות ברקע בלי לסגור אותן.

כמות הג'יגה ראם לא נקבעת ולא קשורה לכמות נפח האחסון (ג'יגה בייט) שיש במכשיר. יש מכשירים עם 4 ג'יגה ראם ו-256 ג'יגה בייט ויש מכשירים עם 4 ג'יגה ראם ו-64 ג'יגה בייט.
אחרי שהוא הסביר באמת יצאת סתום
שואל השאלה:
זה כלום 4 גיגה יש לי 256 יאפסים
אנונימי
אוקי ו..?
בגרויות זה לא כיף לאף אחד חח
אנונימית
יש לך מזל שאסור לקלל כאן למה הייתי קוברת אותך בחיים יחסר שכל. מה הקשר שיש לך 256 ג'יגה יסתום הוא הסביר לך על משהו אחר לגמרי
^^^אני מקדיש לך את השיר "איך יצאת דבע"
שואל השאלה:
מה הקשר זה הקשר שיש לי 256 והוא אומר שלאנדרואיד יש 4 מגה ביט כי זה חלש
אנונימי
רק אני משתגע כאן מאחורי המסך?
שואל השאלה:
אתה מאחורי ה 4 מגה שלך חחח
אנונימי
תגיד לי אתה יודע לקרוא או משהו? מה קורה איתך בן אדם הוא הסביר לך מה זה ראם הוא לא אמר כלום על זה שיש 4 מגה בייט לאנדרואיד הוא נתן לך דוגמאות
הזן כינוי גם אני לא מבינה מה קורה במוח של הילד הזה
שואל השאלה:
אז כמה יש לאנדרואיד? לא יותר מ 256 זה בטוח כי זה מה שיש לאייפון
אנונימי
^^^^קודם כל אם כבר אז 4 ג'יגה, ולא, אין לי 4 ג'יגה ראם, יש לי 8. ויש לי 256 ג'יגה נפח אחסון.
^^יש מכשירי אנדרואיד עם 512
שואל השאלה:
^ איזה אייפון יש לך?
אנונימי
מה הקשר!?!??!??! לכל טלפון אפשר לקנות מגה בייט גם לי יש 256 יטמבל. כמעט לכולם היום יש 256 או אפילו יותר. אין לי כוח אליך כבר
^^יש לי אנדרואיד
שואל השאלה:
אין אנדרואידים של 256 לא מאמין
תביא לי טלפון אחד אם 256 מגה ביט
אנונימי
יש יותר מידי
שואל השאלה:
למשל? אולי האנרוידים של 200000 שקלים אולי יש להם 256 מג ביט
אנונימי
אני אפרט
xiaomi mi 10
poco f2 pro
samsung galaxy s20 ultra
one plus 8 pro
realme x50 pro
יש עוד המון אבל לקחתי רק את מכשירי הדגל של כמה מהחברות היותר מוכרות.
לדוגמה לשיאומי יש איזה 20 מכשירים עם נפח האחסון הזה לפחות. ויש חברות כמו oppo או vivo או lg ועוד המון שלא הכנסתי.
שואל השאלה:
וגם מה זה מעבד קואנדרגון מה זה הסינית הזאת
אנונימי
^^חברת המעבדים היא אמריקאית היא נקראת קוואלקום והמעבדים שלהם נקראים סנאפדגרון
שואל השאלה:
מה זה מעבד
אנונימי
מה שאחראי על הביצועים של המכשיר, ואם אתה לא יודע מה זה מעבד אני בספק אם אתה בכלל יודע כמה זה 1+1.
שואל השאלה:
אז בדקתי ויש לי מעבד apple a13 והוא המעבד הכי חזק כי זה אייפון זה כוח
אנונימי
הוא מגיע לתדר מירבי של עד 2.65 מגה הרץ, לעומתו הסנאפדרגון 865+ מגיע לתדר מירבי של 3.1 מגה הרץ.
יש אנשים שלא מבינים , לא משנה מי יגידו יתנו לכם את העובדות בפנים את לעולם לא תבינו , זה עובדה שהמצלמת סלפי שלי יותר טובה מהמצלמה הראשית באייפון 11 פלוץ מקס , הסוללה שלי טובה טובה יותר , יש לי 6 גיגה ראם , ב 800. מיותר לציין שיש לי גם עמידות במים ואבק אבל זה לא משנה .
^redmi note 8 pro המצוין
שואל השאלה:
חחח יסיני
אנונימי
חחח ימיוצר בסין, iphone made in china.
שואל השאלה:
לא אכפת לי אבל החברה אמריקאית
אנונימי
א
ת
ה
פ
ש
ו
ט
ה
ב
ן
א
ד
ם
ה
כ
י
מ
פ
ג
ר
ש
י
ש
שואל השאלה:
תודה חברים חחח ישבתי פה עם פופקורן ו redmi note 8 pro שיש לי
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן
אנונימי
מה כן? זה לא היה ברור בעליל
שואל השאלה:
שזה הכל ספאם ושצחקתי עליכם
אנונימי
אתה יותר דפוק משניצל
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
אני חושב דווקא שזה יותר שמי שקונה אייפון הוא פראייר... בכל מקרה גם אם היו מציעים לי בחינם אייפון (נניח ואסור לי למכור למתחכמים) או שיאומי אפילו נגיד הייתי בוחר בקלות שיאומי.
חחח עכשיו ראיתי שזה ספאם