10 תשובות
מה?!?!?!
מה זאת אומרת "להאמין בקריסטלים" אני ככ מבולבלת
את יכולה להאמין במה שבא לך
יש המון יהודים מאמינים שמאמינים בקריסטלים, אין קשר
אה אה אוקי
כמובן שאת יכולה את יכולה לעשות כל דבר שתרצי אם רק תאמיני בעצמך
לא אני צוחקת אבל זה לא באמת סותר
אני לא בטוחה אם זה נחשב עבודה זרה או לא
אני גם לא באמת יודעת מה זה רק לפי מה שרשמו פה בתגובות.
תשאלי רב או אנשים שיותר מבינים מאנשים בסטיפס
מבדיקה קצרה שעשיתי נראה שזה אסור.
ביהדות ה' מביא את הפרנסה, השמחה וכל דבר כזה, שימוש באבנים כאילו הן עושות פעולות במציאות זה פנייה למשהו שאינו אלוקים.
אמנם יש לנו דרכים לפעול ולהגיע לאותם דברים, אבל זו פעולה ממש, לא הישענות מיסטית וחסרת משמעות.

וזה גם בזבוז כסף וזמן.
מה זאת אומרת שאת לא יכולה להאמין במשהו? אמונה זה משהו שאת מאמינה, לא קשור לאלוהים ואת לא צריכה לקבל אישור למשהו שאת מאמינה בו. אם את מאמינה בזה זה לא קשור לאלוהים, זה קשור אלייך ולאם את באמת מאמינה בזה
אנונימי
אני בכלל לא חושבת שזה סותר זה את זה, אם את מאמינה באלוהים - אז הוא ברא ביקום שלנו כל מיני דברים משגעים ובהם הקריסטלים השונים שממלאים אותנו באנרגיות ומטיבים איתנו. לכל כאחד יש את הקריסטלים שיותר מתאימים לו. אם תחשבי על הקריסטלים כחלק ממעשה הבריאה האלוקית - תביני שזה עוד דרך של הבריאה לתרום לך. הכל טוב!
^גם אם זה עובד, זה לא ניזון ממקום של קדושה..
וזה אסור ככל הנראה.
אנונימי