7 תשובות
perfect
זה מעולה.
אני מאמינה שהיא תתמוך בך, אין כאן על מה להתעצבן
מה
אין שום סיבה שתתעצבן, ניסוח מצויין ויפה שהסברת לה את המצב.
תשלחי
אין סיבה שהיא תתעצבן כתבת והסברת את זה ממש יפה בהצלחה!!
זה ממש בסדר ששלחת לה את זה
שואל השאלה:
^ אוליי היא תתחיל לחטט לי בטלפון והכל..לא יודעת
אנונימית
למה שהיא תתעצבן?