13 תשובות
כן, עד שחסמו אותי (דיסקורד).
כן, יותר מדי פעמים
כן פעם אחת ובזמן שאני מנסה לדבר כמו בנאדם הגיוני הוא כותב לי רק דגלי פלסטין
פלסטין לא קיימת, אין לי בשביל מה לבזבז את הזמן בוויכוחים עליה
קודם כל פלסטין כן קיימת, אבל היא לא מדינה בשם עצמה
כן באומיגל
כל מה שהם אמרו זה שקרים, והם אמרו את זה בצורה "יפה ומכובדת" אז זה היה נראה כאילו הם צודקים אבל הם לא, והם עוד אמרו שמה שאני אמרתי לא נכון כשכל מה שאמרתי היה נכון

סוג של "הפסדתי" בהתווכחות בגלל שלא היה לי מה להגיד ולא ידעתי איך להוכיח שהם לא צודקים, ובאמצע שדיברתי אליהם הם ניתקו
אנונימית
כן באינטרנט
וואו מלא במיוחד בטיקטוק
זה כמו לריב עם קיר
אנונימית
כן הרבה קיר שקשה לפצח כול השיחה הייתה לא הגיונית והרגיש שאני הולכת במבוי סתום
כן. הדבר הכי כייף אין להם תשובות לשום שאלה
כן, הם לא מוכנים להקשיב לשום דבר זה ככ מעצבן
דווקה זה כיף זה רק גורם לי להאמין יותר במי שאני ( יהודיה).