8 תשובות
כי יש אנשים סתומים
בעד מה?
אנשים חסרי מוח
כי לפלסטינים מגיע יותר ממה שיש להם
אנונימי
אני נותן פה תשובה קונקרטית. פלסטין זה הכינוי של ארץ ישראל(ללא רמת הגולן) בידי הערבים או אנשים שלא מאמינים בקיומה של מדינת ישראל. אנשים פשוט מאמינים שזה מה שאמור להיות במקום מדינת ישראל. במקרה של אנשים מחול זה פשוט נובע מבורות ולא מלעשות רע לנו. הם לא באמת מבינים את המצב בשטח. הם לא מבינים שזה הרבה יותר מסובך מהישראלים לקחו להם את השטח אז אנחנו נכתוב פלסטין חינם לפוסטים באינסטגרם.
כי הפרו פלסטינים עושים יותר רעש ומפיצים יותר שקרים
אנחנו כמעט ולא עושים רעש ולא מפיצים יותר מידי, גם בטיקטוק את תראי יותר אנשים בעד פלסטין כי הם גם שונאים יהודים עוד מלפני, וגם משקרים לשאר על מה קורה פה
אנחנו כמעט ולא עושים רעש ולא מפיצים יותר מידי, גם בטיקטוק את תראי יותר אנשים בעד פלסטין כי הם גם שונאים יהודים עוד מלפני, וגם משקרים לשאר על מה קורה פה
כי אין להם לאין ללכת. פלסטינים רוצים רק לחיות בשקט
אנונימי
כי הם כמו קורבנות
באותו הנושא: