114 תשובות
שואל השאלה:
כאילו תגידו תודה שאנחנו לא משמידים אתכם.
אנונימית
אי אפשר להיות בעד פלסטין כי היא לא קיימת
שואל השאלה:
ומתערבים*
שזה*
אנונימית
כי שטיפת מוח
היא לא קיימת...
רגע מה זה פלסטין?
אה לא מכיר כי אין דבר כזה
^^לגמרי.
ואני חושבת שלכל עם מגיעה מדינה משלו. אנחנו לא יכולים להתייחס לעם כמו שהתייחסו אלינו לפני שהקימו מדינה.
שואל השאלה:
די עם השאלות האלה. את לא באמת שואלת בשביל ללמוד, את שואלת כדי לשמוע אנשים שמסכימים איתך.

אני מחפשת אנשים מתנגדים לדעת למה
מה הסיבה
אין לזה דבר מוצדק באמת זה עלה לי על העצבים
אנונימית
תראי עכשיו בכנות.. בתור ציונית.
להגיד 'תגידו תודה שאנחנו לא משמידים אתכם' זה הדבר הכי נוראי ששמעתי כי זה מאוד מאוד מזכיר אידולוגיה נאצית. ולא, אנחנו לא מתנהגים אליהם הכי טוב שיש כמו שהם לא מתמהגים הכי טוב אלינו. הם חיים בחופשיות אפסית בגללנו וזה כי אנחנו כמובן דואגים לתושבים שלנו. בשני המקרים אפשר להבין את שתי המדינות ואם את שואלת אותי שתיהם טועים.
אנונימית
לשאלת השאלה- אז למה את נותנת פרח רק למי שאת מסכימה איתו?
coronax-
למה לנו מגיעה מדינה ולהם לא?
בעיניי, לכל עם מגיעה מדינה והוא לא צריך להיות במיעוט במדינה של עם אחר.
שואל השאלה:
תראי עכשיו בכנות.. בתור ציונית.
להגיד 'תגידו תודה שאנחנו לא משמידים אתכם' זה הדבר הכי נוראי ששמעתי כי זה מאוד מאוד מזכיר אידולוגיה נאצית. ולא, אנחנו לא מתנהגים אליהם הכי טוב שיש כמו שהם לא מתמהגים הכי טוב אלינו. הם חיים בחופשיות אפסית בגללנו וזה כי אנחנו כמובן דואגים לתושבים שלנו. בשני המקרים אפשר להבין את שתי המדינות ואם את שואלת אותי שתיהם

אמרתי את זה כי *הרוב* שם מחבלים.
אם רע להם שיעזבו את המדינה אנחנו לא
נאצים כי יש הבדל עצום!
אנחנו לא עשינו כלום לנאצים הם סתם קנאים בטירוף
אצלנו יש פיגוע וטילים בלי סוף זה מצב שונה
אנונימית
שואל השאלה:
לשאלת השאלה- אז למה את נותנת פרח רק למי שאת מסכימה איתו?

ענית על השאלה שלך
אנונימית
כי הם מפגרים
לא צריך להתיחס אליהם הם יודעים שאין להם מדינה
אנונימית
שואל השאלה:
קיימת
יש להם מלא מדינות לעומתנו שיש לנו רק 1
ופה סיימתי את הדיון

נכון!
אנונימית
^^^^אחותי *הרוב שם מחבלים* זה פשוט דפוק מצידך להגיד.. יש 5 מיליון פלסטינאים את רוצה להגיד לי שרובם מחבלים? את נשמעת פשוט פתטית באמת..
אנונימית
כמה בורות צריך בשביל להגיד שהרוב שם מחבלים.
לאן את רוצה שהם יעזבו את המדינה? זאת גם המדינה שלהם. לא רק שלנו.
וכמובן את מתייחסת לערבים שבעזה ולערבים לאזרחים בארץ כאותו דבר...
חוץ מזה שאת צריכה להבדיל בין ההנהגה לאנשים עצמם.
שואל השאלה:
אבל את שואלת את זה פה, ופה כולם ילדים בני 13 שלא מבינים בזה שום דבר, ואת יודעת את זה, אז, כן, את פשוט מחפשת לשמוע אנשים שאומרים לך "כן צודקת זה הכל בגלל הערבים הנוראים האלה", או "פלסטין לא קיימת" ועושים אחד לשני הצבעות, ואם הם רואים דעה שהם לא מסכימים איתה הם ישר עושים לה מינוס.


גיל
לא
קשור
לפוליטיקה
ילד היום יכול להבין יותר ממך
אנונימית
אני רק מתעניינת, לאיזה מדינות את מתכוונת כשאת אומרת שיש להם מלא מדינות? וישראל זאת גם המדינה שלהם. לא רק שלנו.
שואל השאלה:
כמה בורות צריך בשביל להגיד שהרוב שם מחבלים.
לאן את רוצה שהם יעזבו את המדינה? זאת גם המדינה שלהם. לא רק שלנו.
וכמובן את מתייחסת לערבים שבעזה ולערבים לאזרחים בארץ כאותו דבר...
חוץ מזה שאת צריכה להבדיל בין ההנהגה לאנשים עצמם.

הייתה המדינה שלהם*
נא לדייק

אין לילדים שם חינוך אני לא טועה כלל. הם גודלים להיות "שהידים"
אנונימית
אממ בתכלס אנשים בעד פלסטין כי הם לא רואים הכל הם רואים את הרעיון של עם מוחזק בשלטון אחר נגד רצונם... שזה באמת נוראי אבל הם לא יודעים מה הם עושים לנו כדי שלא יקבלו מדינה משלהם
וכן יש קצת צד שלהם שאני יכולה להבין כי ביבי והצבא קצת מתעללים בהם בשטחים גם באלה שלא עושים כלום אז אף אחד מכאן לא 100 אחוז טוב וטהור אבל הארגונים הפלסטנים זה שטיפת מוח אחת ענקית
איך אפשר להיות בעד משהו שלא קיים..?
בשיעורים מלמדים אותך שמעודדים לרצוח אותנו? אם כן, חבל שאת *כן* מקשיבה בשיעורים.
שואלת השאלה- מה זאת אומרת הייתה מדינה שלהם? יש כאן אזרחים ערבים.
ותכלס, הם היו כאן לפנינו.
אם אין לילדים שם חינוך, זאת בעיה שלנו כי אנחנו לא מטפלים בזה.
שואל השאלה:
אני ימין ואת צודקת.
ביבי לא מי יודע מה
אבל כרגע אין מתמודד שיכול להחליף אותו
אנונימית
אני שוקלת לרצוח את עצמי עכשיו מכל השיח הזה. עצוב לדעת שיש אנשים כל כך פרימיטיביים וחשוכים שמקשיבים רק למה שהם רוצים לשמוע ולא מתייחסים לעובדות.
שואל השאלה:
שואלת השאלה- מה זאת אומרת הייתה מדינה שלהם? יש כאן אזרחים ערבים.
ותכלס, הם היו כאן לפנינו.

אנשים כמוך מעצבנים אותי
אני אמרתי כבר.
*הם היו פה*
כשהיינו חלשים כמעט חסרי אונים
הם החליטו לתקוף
הם היו יותר כן?!?! ובכל זאת הפסידו
ניצחנו בכבוד והגינות
אנונימית
כי הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם
שואל השאלה:
פרימיטיביים וחשוכים שמקשיבים רק למה שהם רוצים לשמוע ולא מתייחסים לעובדות.

פה את טועה יקירתי אינני פרימיטיבית ו"חשוכה"
אילו עובדות? דברי פרטי נמקי
אנונימית
כי הם צריכים מדינה אני מרחם עליהם
אנונימי
כשאת אומרת שיש להם מלא מדינות ללכת אליהם, שרוב הערבים מחבלים ושהם צריכים להודות לנו על כך שאנחנו לא הורגים אותם. מעט דוגמאות בשבילך(:
אנונימית- עצוב לי לשמוע שאותך חינכו ככה וגם עצוב לדעת שילדה בת 13 מבינה יותר ממך (:
מגיע להם מגיע מדינה לא?
הם סובלים תחת הדיכוי שלנו ואנחנו לא יכולים לבוא ולהגיד "אנחנו לא רעים אליהם"
אני מעדיף פלסטין
אנונימי
טוב כל זה מיותר, אני חושבת שרוב הקיצוני גורם לבעיות, לחלק שפה יש חינוך אם הם לא בשליטת מוסלמים קיצונים. אני מתכונת לרוב הקיצוני, כל השאר הם בסדר גמור. הבוגרים שלא יהיו אי הבנות פה.. טוב הם לא סובלים באמת, נכון שיש גזענות וכל זה אבל יש להם עבודות וכל זה.. איש לא מדכא אותם.אפילו חלקם מבינים שאנו לא הרעים פה
.
אני מתחרטת על החלטתי לענות על השאלה הזאת אחרי שאמרתי שאני אתרחק מפוליטיקה ומוויכוחים חסרי טעם בסטיפס כי זה גורם לי ליוץר מידי תסכול ועצבים.
היא קיימת את גרה בה עכשיו
אנונימי
אנונימית-
אני לא שונאת את המדינה שלנו.
אני שונאת אנשים כמוך במדינה שלנו.
שואל השאלה:
*מתוך וויקיפדיה* הרשות הפלסטינית:
יהודה ושומרון כ-2.61 מיליון (שהם צריכים לעוף משם דחוף)
רצועת עזה כ-1.94 מיליון( גם הם צריכים לעוף דחוףף)
ירדן כ-2.7-2.1 מיליון
צ'ילה כ-500,000
סוריה כ-400,000
לבנון כ-400,000
ערב הסעודית כ-327,000
ארצות הברית כ-250,000
מצרים מצרים כ-60,000
כווית וארצות המפרץ הפרסי כ-100,000
אנונימית
מה זה ישראל?
אנונימי
^^^^^לגמרי. הייתה תקופה שהורידו לי מלא נקודות אמינות כי יחסית קיללתי הרבה אנשים כאלה והומופובים וכדומה. עכשיו אני רגועה יותר חחח
טוב אולי דיי כבר עם זה, לסיכום הם יכולים להיות פה.. התנאי ורק בתנאי שלא ינסו לפגוע בנו. תנאי שכל מוסלמים קיצונים מפרים, רק הבוגרים אצלם מקיימים את זה
.כלומר. יש להם זכיות וכל זה. המלחמה הזו חסרת טעם.. אנשים מכל צד נפגעים בגלל כל מי שמסית אצל הקיצונים.
.
שואל השאלה:
לפחות את יודעת להכיר בזה שביבי ממש לא משהו. זה מעיד על התקדמות של הימין, לעומת כל הביביסטים שיודעים רק לצעוק "רק ביבי".

אתה הבור כאן אם אתה חושב שכל הימין טיפשים
אנונימית
שואלת השאלה את כל כך צודקת!
אבל מה נעשה שהמנהיגים שלנו מטומטמ*ם? שכל אחד מהם מקבל כספים מהמדינה בזמן שיש כל כך הרבה מובטלים? שיש פה בעיה שקיימת כבר שבעים שנה ולא באמת מתקדמים איתה לשום מקום?
אני לא יודעת לפני כמה זמן שמעתי את זה,אבל זה נשמע לך נורמאלי שאמרו לחיילים "אל תהרסו למחבל את הבית כי לא יהיה לו איפה לגור אחכ"? אז אני מצטערת אבל אני לא רוצה להיכנס לדיון הזה. הוא לא ישנה משהו באמת.
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה "לעוף משם". זה הבית שלהם בדיוק כמו שזה הבית שלך.

*היה הם הפסידו*
אנונימית
כי מחנכים אותם ככה מילדות
סליחה אבל את מתבטאת כמו ילדה קטנה שלא מבינה כלום מהחיים שלה.
לשאלתך, אי אפשר פשוט לגרש או להרוג בני אדם חפים מפשע.
זה שיש מחבלים במדינה הזו זה לא אומר שכל הערבים, הבדואים ומה שבינהם גם מחבלים...
יש שם אנשים ממש טובים ומלח הארץ שמוכנים להקריב את עצמם למען המדינה שלנו, רובם לא סובלים את השלטון הערבי ומעדיפים את הישראלים.
ודרך אגב זה שניצחנו בקרב זה אומר שניצחנו את הממשלה שלהם זה לא אומר שאנחנו פשוט יכולים לרצוח את כל מי שמתעקש להשאר בישראל תחשבי איך היית מרגישה אם יום אחד היו אומרים לך את לא יכולה לגור פה יותר תפני את הבית שלך מייד זה לא רחוק מהשואה סתם שתדעי...
לצערי הם מחנכים את ילדיהם להיות מחבלים לא כולם כמובן אבל יש המון שכן, זה עצוב מאוד שזה קורה אבל אין מה לעשות זה ההשלכות של לכבוש מדינה הם ימשיכו להלחם עליה עד שיקרה משהו שיגרום להם להפסיקה כנראה כשיגיע סוף העולם.
אנונימית
אני לא חושבת שכל הימין טיפשים.
אני יכולה לתת כדוגמא את יפעת שאשא ביטון שבעיניי היא חברת כנסת מצוינת, בעיקר כי היא לא דואגת רק לאינטרסים שלה אלא של כל העם והיא רציונלית.
שואל השאלה:
אני ממש, אבל ממש, לא חושב שכל הימין טיפשים. אני חושב שכל מי שתומך במישהו בעיוורון בלי להכיר בטעויות שלהם הוא טיפש.

לכל אחד יש טעויות
אבל לא כולם מסוגלים להתנצל.
לכן אמרתי מה שאמרתי על ביבי
אנונימית
יש בעיתיות משני הצדדים,שני הצדדים לדעתי מתנהלים בצורה לא נכונה .*אבל*לפלסטינים הוצעו 5הצעות למדינה עצמאית משלהם והם דחו אותה והחריפו את האלימות כלפי אזרחי ישראל בניהם גם ערבי ישראל ,לכן זה בעייתי שצד אחד כן מוכן לוותר והצד השני דוחה כל אפשרות.מצד אחד אני כן מבינה את הצד של הפלסטינים הם סך הכל רוצים מדינה משלהם וזה לגיטמי ולהשתחרר מהשלטון טרור חמאס ולהיות אנשים חופשים.אבל זה בלתי אפשרי להקים עוד מדינה שתתנגד לקיומה של ישראל הרי זו הסיבה שהם סירבו-הם מתנגדים להכיר בקיומה של מדינה יהודית.ישראל נותנת את רוב המשאבים שהיא צריכה לתת לאנשי פלסטין כמה אנחנו עוד יכולים לתת?הרי יש להם "שלטון"משלהם במקום שישקיעו לבניית טילים נגדנו שישקיעו בחינוך,תשתיות.זה גם בעיה. הבעיב בשלטונות שם שמקדשים מחבלים.כמובן שאיני מכלילה את רובם אבל גם את זה צריך לקחת בחשבון.הסוגיה אכן מסובכת,אין כאן טועה או צודק יש כאן השקפות עולם שונות.
טוב זו קושיה קשה ממש.עד שהם ואנו נמצא את דרך המלך ביחד ונוכל לחיות בשקט בלי כל המלחמות.נצטרך לחיות עם זה ואתם... עד שנמצא פתרון שטוב לכולם
שואל השאלה:
*זה לא עובד ככה* אנחנו לא בימי הביניים, אתה לא לוקח בית של מישהו אם אתה מנצח במלחמה.

נו באמת זה היה מזמן
למה שנחזיר להם?

וכן כן לוקחים בית אם מנצחים במלחמה זה כל הקטע של המלחמה אל תנסה להוציא את זה רע ימי הביניים לא קשורים זה תמיד היה ככה
אנונימית
בחזרה לשנת 1948-
זה נכון לגמרי. אבל צריך עוד פעם להדגיש כמו שכתבת שהבעיה היא בשילטון ובהנהגב ולא באנשים עצמם.
^אני תמיד כאן בשאלות האלו
הגישה של ה"תגידו תודה שאנחנו לא משמידים אתכם" היא הגישה שגורמת לשנאה כלפינו. אנחנו לא עושים לאף אחד טובה שאנחנו לא רוצחים. הפלסטינים נמצאים במצב רע, אנשים נוטים לרחם על החלש.
מעבר לזה יש המון בורות בכל נושא הסכסוך הישראלי פלסטיני, אנשים לא מבינים את המורכבות שלו ובוחרים להסתכל בראייה דיכוטומית ומופשטת של טוב ורע, ובעיניהם ישראל זה רע.
כי לפני מלחמת העולם השנייה קראו למקום הזה פלסטין בשלטון הבריטי התורכי והרומאי בערך 1600 שנים אחורה.
אנשים חיו כאן חלק יהודים חלק ערבים, אבל אחרי הקמת המדינה כאילו מחקו אותם מההיסטוריה, בריטניה אמרה ''א: הי יש יהודים ששונאים אותם, מה נעשה איתם? ב: בוא ניתן להם את הארץ הזו. א: אבל יש שם אנשים. ב: הם יסתדרו, נעשה חצי חצי.''

זה שאחרי זה במלחמות כבשנו את האזורים האלה ואנשים מגנים אותנו על כך זו הבעיה.
כל העולם עשה את זה אבל פתאום אחרי 1950 אסרו את זה אחרי שהמעצמות לקחו כל מה שהן רוצות.

זו לא אשמת הערבים או היהודים או המוסלמים או הישראלים.
זו אשמת בריטניה וצרפת.
ועכשיו זו אשמת חמס איראן ורוסיה שאנשים לא אוהבים את ישראל.

מסר לכולם: תלמדו לפני שאתם פשוט חוזרים על מה שהורים וחברים שלכם אומרים.

לא אכפת לי ממינוסים או פוליטיקה רק נותן עובדות, תעשו עם זה מה שאתם רוצים
שואל השאלה:
יש בעיתיות משני הצדדים,שני הצדדים לדעתי מתנהלים בצורה לא נכונה .*אבל*לפלסטינים הוצעו 5הצעות למדינה עצמאית משלהם והם דחו אותה והחריפו את האלימות כלפי אזרחי ישראל בניהם גם ערבי ישראל ,לכן זה בעייתי שצד אחד כן מוכן לוותר והצד השני דוחה כל אפשרות.מצד אחד אני כן מבינה את הצד של הפלסטינים הם סך הכל רוצים מדינה משלהם וזה לגיטמי ולהשתחרר מהשלטון טרור חמאס ולהיות אנשים חופשים.אבל זה בלתי אפשרי להקים עוד מדינה שתתנגד לקיומה של ישראל הרי זו הסיבה שהם סירבו-הם מתנגדים להכיר בקיומה של מדינה יהודית.ישראל נותנת את רוב המשאבים שהיא צריכה לתת לאנשי פלסטין כמה אנחנו עוד יכולים לתת?הרי יש להם "שלטון"משלהם במקום שישקיעו לבניית טילים נגדנו שישקיעו בחינוך,תשתיות.זה גם בעיה. הבעיב בשלטונות שם שמקדשים מחבלים.כמובן שאיני מכלילה את רובם אבל גם את זה צריך לקחת בחשבון.הסוגיה אכן מסובכת,אין כאן טועה או צודק יש כאן השקפות עולם שונות.

כמעט צודקת גם אנחנו אז רק רצינו מדינה משלנו אם ניתן לאן נלך? עברנו כ"כ הרבה דברים שבאמת מגיע לנו מקום.

עד לא מזמן אני חשבתי שצריך שלום ולתת להם חצי מדינה (כמובן שטעיתי)
השלום מסובך
אנונימית
אנשים תומכים בפלסטין מכיוון שהם הולכים שולל אחרי תעמולה אנטישמית לה שותפה גם המדיה המרכזית.
ישראל היא המדינה המוסרית ביותר בעולם, ולאף אחד אין זכות להטיף לנו מוסר.
שואל השאלה:
יש בעיתיות משני הצדדים,שני הצדדים לדעתי מתנהלים בצורה לא נכונה .*אבל*לפלסטינים הוצעו 5הצעות למדינה עצמאית משלהם והם דחו אותה והחריפו את האלימות כלפי אזרחי ישראל בניהם גם ערבי ישראל ,לכן זה בעייתי שצד אחד כן מוכן לוותר והצד השני דוחה כל אפשרות.מצד אחד אני כן מבינה את הצד של הפלסטינים הם סך הכל רוצים מדינה משלהם וזה לגיטמי ולהשתחרר מהשלטון טרור חמאס ולהיות אנשים חופשים.אבל זה בלתי אפשרי להקים עוד מדינה שתתנגד לקיומה של ישראל הרי זו הסיבה שהם סירבו-הם מתנגדים להכיר בקיומה של מדינה יהודית.ישראל נותנת את רוב המשאבים שהיא צריכה לתת לאנשי פלסטין כמה אנחנו עוד יכולים לתת?הרי יש להם "שלטון"משלהם במקום שישקיעו לבניית טילים נגדנו שישקיעו בחינוך,תשתיות.זה גם בעיה. הבעיב בשלטונות שם שמקדשים מחבלים.כמובן שאיני מכלילה את רובם אבל גם את זה צריך לקחת בחשבון.הסוגיה אכן מסובכת,אין כאן טועה או צודק יש כאן השקפות עולם שונות.

כן. חחלעחעח אני מרגישה כמו שליטה בתגובות
אנונימית
שואל השאלה:
התגובות נקמו בי
התכוונתי להעתיק את זה

זו לא אשמת הערבים או היהודים או המוסלמים או הישראלים.
זו אשמת בריטניה וצרפת.
ועכשיו זו אשמת חמס איראן ורוסיה שאנשים לא אוהבים את ישראל.
אנונימית
סוף-סוף אנשים מבינים שהמצב מסובך יותר ממה שאומרים.

פתרון פשוט אין.
צריך להפיל את השלטון שמה בעזה ולהגיע לפשרה אבל זה לא יקרה כל עוד איראן בשלטון עם המטורף הזה
אגב, השם "פלשתינה" ניתן לארץ ישראל על ידי הכיבוש הרומאי (זה שנגלה אותנו מארץ ישראל), כדי לטשטש את העובדה שמדובר במדינה יהודית.
השם התבסס על הפלישיתים, עם שכבר מזמן לא קיים.
*קיימת*
נכון,אבל השלטון משפיע לצערי על האנשים,כמובן שלא על כולם אבל על הרבה לצערי הרב.
אגב, אנטישמיות היא גם כלפי ערבים.
כי לפני 48(תקנו אותי אם אני טועה כי יש לי זיכרון רע)הייתה כאן 'פלסטינה' ואחרי הקמת המדינה העיפו את כל הפלסטיאנים ובייסקלי כולם אומרים שגנבנו מדינה ושצריך לשחרר אותה...הם צודקים אבל הם לא רואים מה קורה בצד שלנו אז אין להם זכות לשפוט
בחזרה לשנת 1948-
אני מסכימה איתך לגמרי.
*קיימת*
כיצד אנטישמיות קיימת כלפי הערבים אם אינם יהודים?
את מתבלבלת עם 1948 שהיא השנה שבה מדינת ישראל הוקמה (:
אמ שלום באמת מסובך.. אפשר לתת להם מדינה לעצמם או שהם ילמדו מבוגרים אצלם קצת דרך ארץ ואנושיות וכל זה. אז אולי יהיה אפשר לחיות בשקט. צריך פתרון שמתאים לנו וגם להם. לרוע המזל.. זה לא יקרה עד שכל קיצונים אצלם יפסיקו להשתמש בדת וכל אמונה דתית שלהם לצורך שלהם שזה רע.. לפעמים אולי אתיאזם אצלם זה פתרון טוב.
או משהו כזה.. לא יודעת. צריך פתרון טוב לכל זה
אנטישמיות היא כלפי העם ה*שמי*, שהוא כולל גם את הערבים.
שואל השאלה:
אנונימית ששמה קישור מודה לך.
אנונימית
אנטשמיות מתייחסת ליהודים.
איסלמפוביה זה שנאה כלפי הערבים.
אגב (אני אומרת אגב אבל זה לא קשור לכלום) בחזרה לשנת 1948-
את אוהבת ג'אז ופרנק סינטרה וביטלס אש אני אוהבת אותך חח
לאב יו טו
שואל השאלה:
קיימת רק עכשיו שמתי לב שאת בת 13
הוויכוח איתך היה לשווא.
אנונימית
מדינה יהודית היא בהכרח מדינה דתית. מדינה דתית זה רע לכולם גם לדתיים וגם לחילונים. בדת היהודית האחד העקרונות הוא שעם ישראל הוא הנבחר והעליון, מזכיר לכם משהו?
אני יכולה לתעב אנשים שמציעים "להרוג את כל הערבים וזהו".
נכון אי אפשר להעיף אותנו , אבל אי אפשר גם להעיף את הפלסטינים כי א' אין לנו יותר זכויות מהם למדינה. ו-ב' אין להם לאן ללכת, רוב המדינות הערביות לא מקבלות פלסטינים וזה כי הם נגד ישראל, ומחנות פליטים עם מיליוני אנשים גוססים יגרמו לישראל להראות מאוד רע.
אנונימית
אכן קשה להפיל שלטון דיקטטורי של חמאס וארגוני טרור ,הם חזקים מאוד במניפולציה ,שקרים, לרמות, טרור וכל זה. לאזרחים שם אין סיכוי לפעול נגדם כל עוד הם מפחדים מהם ,תומכים בהם ומאמינים בהם ולהם ובשליטה שלהם.. פה קבור הכלב ...צריך נס גדול שכל מוסלמים יתאחדו ויצליחו להפיל את כל שלטון החמאס וכל ארגון טרור שיש ואז אולי.. אבל זה לא יקרה ויעבוד
שלטון של טרור חזק מהם..מאז שחלק מהם נהיה קיצוני בדת יותר מדי יש בעיות וצרות. כלומר.. כל זה התחיל משימוש בדת אסלם שהפך להיות קיצוני ביותר, אפשרי שנחיה ביחד איכשהו. בלי שאנו או הם נעוף מפה, אם הדת הייתה פחות קיצונית וכל מוסלמים היו בוגרים וטובים וכל שיעור האמונה שלהם שם היה חיובי על יהודים, נוצרים ועוד אנשים. או ניקח את פתרון אתיאזם. שבלי דת אולי לא יהיו בעיות או שכולם יהיו כמו הבוגרים אצלם..
שואל השאלה:
כנראה שיש גיל לפוליטיקה (:
אנונימית
בחיים לא הייתה מדינה כזו .. אולי יש להם דגל , אבל מדינה ? ממש לא .
בנוגע ללא רעים אליהם זה לא ממש מדויק הם די תלויים בנו ובאחרים והמצב שם די גרוע ולבד הם לא יכולים לתקן את המצב אצלם..

בכללי מרחמים על מי שחלש ועם תנאים גרועים
לא ממש....
אנטי- את כבר בטח מבינה את הפירוש.
שמיות- מתייחס לעמים השמיים, שכוללים גם את היהודים והערבים. אמנם כיום המונח משמש בעיקר לשנאה כלפי יהודים אבל המשמעות שלו שונה.
ואל תשכחי שבין הערבים יש גם נוצרים, לא רק מוסלמים.
לכל אלה שאומרים שאין פלסטין תחקרו קצת מזה הכרה במדינה.
ישראל לא מוכרת כמדינה על ידי כל העולם כנל פלסטין.
אחת הבעיות היא ברשות הפלסטינית, שמורכבת מדיקטטורים שוטפי מוח ומחבלים, בגלל זה אי אפשר לעשות שתי מדינות כי אף אחד לא סומך עליהם, צריך לפרק את כל הרשות הפלסטינית לטובת כולם, ולהקים מדינה דו לאומית, ועל איסור של חוקים דתיים.
אנונימית
אומרים שמלכתחילה לא היינו אמורים להתיישב פה בלי הסכמתם, כי אנשים גרו פה לפנינו...
שואלת השאלה-
את ממש סותרת את עצמך.
את ליטרלי כתבת לפני כמה תגובות שבפוליטיקה אין גיל ושגם ילדים בני 13 יכולים להבין בזה חח
למה בת כמה את?
ותאמיני לי שאני מבינה הרבה יותר מהרבה אנשים שגדולים יותר ממני
*קיימת*-אכן צודקת.
אבל כיום המונח אנטישמיות מתייחסת ליהודים שאדם אומר שהוא אנטישמי לוודאי שהוא מתכוון שהוא שונא יהודים.יש גם ערבים אנטישמים אז גם אז קרוב לוודאי שהם שונאים יהודים
ברור שגרו פה לפנינו אנחנו או קנינו שטחים או כבשנו שטחים.
אנונימית
^^^תכלס
טוב אני פורשת. בהצלחה בדיון
כי יש שם מיליוני אנשים שחיים בתנאים מחפירים? גם ישראל הייתה בשליטת המנדט הבריטי, לא ראיתי יהודים שאומרים שהיינו צריכים לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות עם זה כלום.
אני יודעת שזה ישמע טיפשי אבל באמת תחשבו על התשובה- למה אנשים בעד מדינה יהודית?
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה אבל את מתבטאת כמו ילדה קטנה שלא מבינה כלום מהחיים שלה.
לשאלתך, אי אפשר פשוט לגרש או להרוג בני אדם חפים מפשע.

*לגרש אפשר יש להם עוד מלא מקומות חביבתי


ודרך אגב זה שניצחנו בקרב זה אומר שניצחנו את הממשלה שלהם זה לא אומר שאנחנו פשוט

*ניצחנו ניצחנו. לאנשים קשה להכיל את זה אני מבינה

עם השאר אני מסכימה
אנונימית
יש נקודות שהן נכונות ואניץחנו באמת לפעמים עושים להם את המוות. אבל שום דבר אנחנו לא עושים סתם. אם לא נעשה את מה שאנחנו עושים יהיה מפחיד להסתובב ברחובות.
שואל השאלה:
יש הרבה ערבים שלא שונאים אותנו
אותו דבר יש ישראלים ששונאים ערבים ולהפך אבל חשוב להבין שיש הרבה שמעוניינים במדינה משותפת, כמו שמאל

*אני בעד בתנאי שיכירו במדינה כמדינת ישראל מדינת היהודים
אנונימית
שואל השאלה:
מצאתי אויב משותף

"מה שהסכסוך הזה צריך זה אויב משותף. אם נגיד איזה חייזר יבוא מהחלל ויאיים להפיל פצצת אטום על ישראל אני מבטיח לכם שהסכסוך הזה יפתר תוך שנייה. "
אנונימית
שואל השאלה:
אחת הבעיות היא ברשות הפלסטינית, שמורכבת מדיקטטורים שוטפי מוח ומחבלים, בגלל זה אי אפשר לעשות שתי מדינות כי אף אחד לא סומך עליהם, צריך לפרק את כל הרשות הפלסטינית לטובת כולם, ולהקים מדינה דו לאומית, ועל איסור של חוקים דתיים.

כמעט נכון
אנונימית
שואל השאלה:
שואלת השאלה-
את ממש סותרת את עצמך.
את ליטרלי כתבת לפני כמה תגובות שבפוליטיקה אין גיל ושגם ילדים בני 13 יכולים להבין בזה חח
למה בת כמה את?
ותאמיני לי שאני מבינה הרבה יותר מהרבה אנשים שגדולים יותר ממני

אני חזרתי בי. תבדקי לפני שאת רושמת ותוקפת
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה ישמע טיפשי אבל באמת תחשבו על התשובה- למה אנשים בעד מדינה יהודית?
לנו אין עוד מקומות בהשוואה לפלסטינים
אנונימית
פלסטין לא קיימת, איך הם יהיו בעדה?
מסכימה איתך.
עושים להם שטיפת מוח עם תמונות מזויפות כמו שאמרת וזה בלתי נסבל שמאמינים להם בלי לדעת הכל.
ברור שגם להם יש צד אבל אנשים שתומכים באמת צריכים לדעת על הכל משני הצדדים
אין כזה דבר פלסטין
ואגב כל אלה שבעדם, מציע לכם להפסיק להקשיב לאמיר חצרוני בלייבים באינסטגרם זה לא עושה לכם טוב
אין להם עוד מדינות. זה שיש מדינות ערביות לא אומר שזה מדינות פלסטיניות, וגם שם המצב עצמו לא מדהים. למשל לסורים ולפלסטינים אין אותה תרבות, נכון שהיא דומה אבל היא לא לגמרי אותו הדבר. הם פשוט שניהם ערבים.
שואל השאלה:
שימצאו מקום אחר
"אין לנו ארץ אחרת" פשוטו כמשמעו
אנונימית
^^איזה תרבות יש לפלסטינים? לגדול להיות מחבל ולזרוק אבנים על חיילים בילדותו?
אנונימית
איך תרגישי אם יאמרו את זה על יהודים?

תקראי רק את החלק של תרבות
שואל השאלה:
אמרו את זה ויותר גרוע בעבר
מישהו פה שכח מהשואה
אנונימית
התכוונתי איך תרגישי אם יאמרו "ליהודים אין תרבות חוץ מחטיפת ילדים פלסטינים?". השואה לא ממש קשורה כרגע
חח ממש אכפת לי גם
אנונימית
כי שטיפת מוח וגם כי יש שמאלנים ויש אנטי ציונים
ליטרלי בורות.. להיות בעד דבר לא קיים
הם לא עוברים פשוט מאוד מהסיבה שאף אחד לא רוצה אותם. ההנהגה הערבית שומרת עליהם לא משכילים, ואיזו מן מדינה תסכים לקבל 2-5 מיליון אנשים לשטחה?
בנוסף יש את כל הלחץ שהם מקבלים ממנהיגי ערב להישאר ולהילחם למען מדינה דמיונית, כשהמטרה הסמויה היא נטו למחוק את היהודים מהמזה"ת. האכילו אותם רגשות לאומיים מזוייפים בכפית, פלא שהם ממשיכים להתעסק בחזון לא הגיוני למדינה לא אפשרית בזמן שהם מתעלמים מהסבל שהמאבק חסר הערך הזה גורם להם?
כדאי לשאול למה אף אחד לא הקים את "פלסטין" כשעוד היינו רובנו בגולה. היה למנהיגים שם חלון הזדמנויות *ענק*, ופתאום כשמישהו אחר עובד קשה להקמת מדינה שם, הם נזכרים שגם הם מעוניינים בו?
שטיפת מוח. תבינו שהתקשורת בחול מציגה את הפלסטינים כמסכנים שגנבו להם ת'מדינה, התקשורת בחול לא מראה את זה שחמאס שולח רקטות על בתים של אזרחים ישראלים, הם מראים את זה שצה"ל תוקף ומפרק בתים של אזרחים בעזה, רק שהם שוכחים לציין שחמאס יירט מהבתים האלה רקטות לישראל ושהאזרחים שגרים שם קיבלו התראות לצאת מהבתים לפני שצהל תקף, בתקשורת בחול לא מספרים את זה שחמאס משתמש בילדים קטנים כמגן אנושי, מספרים שם רק חלק מהדברים, הם מראים רק את מה שנוח להם ולאג'נדה שלהם ובגלל זה כל האנשים שאוהבים לשחק אותה פוליטקלי קורט בלי לחקור על נושאים לעומק ישר מצייצים "שחרור פלסטין"
אנונימית
כי הם סתומים