10 תשובות
אם את מבינה שהוא לא באמת שלך והאחד שלך מחכה לך זה פחות יכאב לך
ברור גם כם אני אעבור הלאה זה תמיד יציק
האקס שלי במקרה הוא אחרי שנפרדנו נהיינו החברים הכי טובים .. וגם כאב לי נפשית בעיקר כשהוא היה עם מישהי אחרת
התחלתי לקנא וזה התחיל להעיק , ואז הילדה שאני הכי שונאת בעולם יצאה איתנו ביום שהוא בא לבקר ( הוא עבר לעיר אחרת ) .. אז ביום הזה אני והוא רבנו
התחלתי לקנא וזה התחיל להעיק , ואז הילדה שאני הכי שונאת בעולם יצאה איתנו ביום שהוא בא לבקר ( הוא עבר לעיר אחרת ) .. אז ביום הזה אני והוא רבנו
עדיף לנתק קשר
ברור שזה כואב זה קורה לכולם אבל זה עובר צריך להשתקם אלוקים לא מביא לך צרה שאת לא יכולה לעמוד בה. ואם הוא עשה לך את הניסיון הזה זה כי את חזקה דיו בשבי לעמוד בכאב הזה.
בהצלחה
בהצלחה
כן מאוד
בטח, ברור שזה כואב. אבל יאללה זה עובר..
באותו הנושא: