11 תשובות
אומנות לא חייבת לאו דווקא להיות מושלמת ולכל אחד יש טעם שונה
שואל השאלה:
^זה לא טעם שונה ואין קשר ללא מושלם. זה שהיא לא יודעת לצייר. אבל אם את אוהבת את זה תהני.
לא אמרתי שאני אוהבת אבל כנראה אנשים אוהבים את זה
הציור לא יפה עיניי.
זה עדיין לא אומר שצריך להגיב ולרדת עליה..
שואל השאלה:
עושים לה לייקים אבל תסתכלי על התגובות ואני אשלח פה קישורים לעוד סרטונים שלה.
שואל השאלה:
^^נכון אבל באמת שזה כבר קשה. היא ממשיכה וממשיכה ולא מבינה כמה שהיא צריכה להשתפר. חברה שלה כתבה למישהו שהיא לא מסתכלת בכלל על התגובות כדי לא להיפגע. אם היא לא מסתכלת על התגובות היא לא תשתפר. ראיתי כמה אנשים שבאמת מוכנים לתת לה טיפים וזו פשוט בעיה שלה בסוף היא כן תסבול מזה.
שואל השאלה:
אין לי אפילו איך לתאר את זה
שואל השאלה:
...
שואל השאלה:
.............
שואל השאלה:
הכל מצוין^
מי שציירה את זה הורסת אנשים ואותי אישית זה מזעזע.
שואל השאלה:
^אני בסדר בראש. רק שאלתי מה אתם חושבים על הציורים שלה. דעתך היא שאת אוהבת אותם - הכל בסדר. דעתי היא שזו בכלל לא אומנות כמו שהיא חושבת - וזו דעתי.