8 תשובות
אני לומדת ידני
למען האמת זה לא כזה קשה, ואני חושבת שזה עדיף כי זה פותח עוד אופציות, והרכבים זולים יותר
למען האמת זה לא כזה קשה, ואני חושבת שזה עדיף כי זה פותח עוד אופציות, והרכבים זולים יותר
ידני
לך תדע מתי תצטרך את זה בהמשך החיים
לך תדע מתי תצטרך את זה בהמשך החיים
לי יש על ידני כי תמיד טוב שתהיה עוד אופציה
כל אלה שישר הולכים לאוטומט סתם פוסלים לעצמם בלי לנסות וחבל
כל אלה שישר הולכים לאוטומט סתם פוסלים לעצמם בלי לנסות וחבל
אוטומט
אוטומט
אוטומטי
לא רואה טעם בלעשות ידני
אז אוטומט
אז אוטומט
אנונימית
ידני
תמיד עדיף שיהיו פתוחות כמה שיותר אופציוץ
תמיד עדיף שיהיו פתוחות כמה שיותר אופציוץ
באותו הנושא: