6 תשובות
אם אתה חושב שתרצה לסוע הרבה בחול ידני.
אם לא אין סיבה לעבוד קשה והייתי עושה אוטומט
אם לא אין סיבה לעבוד קשה והייתי עושה אוטומט
אוטומטי
בשום מקום לא נוהגים בידני.מי שיאמר לך שבחול נוהגים בעיקר על ידני, תדעי שהוא מדבר על פקיסטן או טורקיה
בשום מקום לא נוהגים בידני.מי שיאמר לך שבחול נוהגים בעיקר על ידני, תדעי שהוא מדבר על פקיסטן או טורקיה
אנונימית
ידני
שואל השאלה:
כן אבל אין איזה קטע כזה שעם מכוניות ספורט ובכלל באמריקה בכללי יש המון ידני?
כן אבל אין איזה קטע כזה שעם מכוניות ספורט ובכלל באמריקה בכללי יש המון ידני?
אנונימי
שואל השאלה:
טוב החלטתי ידני תודה
טוב החלטתי ידני תודה
אנונימי
אוטומט
ידני מיותר לחלוטין אם תרצה לנסוע לחול ולנהוג שם תקח שתי שיעורי נהיגה בידני לפני שתטוס
יותר קשה לעבור טסט בידני ויותר מסובך
ידני מיותר לחלוטין אם תרצה לנסוע לחול ולנהוג שם תקח שתי שיעורי נהיגה בידני לפני שתטוס
יותר קשה לעבור טסט בידני ויותר מסובך
באותו הנושא: