3 תשובות
לא הייתי עוברת חבל שתעברי בגלל כמה אנשים מסויימים
את כבר בסוף יחסית, הייתי נשאר
לא הייתי עובר, זה סתם מסובך עם כל ענייני הבגרויות וה- 30% (ויכול להיות גם בעייתי על המגמות)... בעיקר מפאת העובדה שבכל בתי הספר עושים בגרויות בכל מקצוע בזמנים שונים. למשל: יש בתי ספר שמגישים לבגרות בהיסטוריה בחורף ב- י"א ואחר כך עושים את ה- 30% במחצית השנייה ב- י"א,
בעוד שיש בתי ספר שעושים את ה- 30% בכיתה י' וניגשים לבגרות בסוף כיתה י"א.
אם למשל זה ההבדל מבחינת זמני הבגרויות וה- 30% בין שני בתי הספר, זה גם יכול ליצור בלגן. אבל זו רק דוגמה אחת בודדה מתוך עוד כמה. ייתכן שיש עוד בעיות מהבחינה הזו. לא שווה כבר לדעתי לעבור בית ספר.
נשארו לך עוד שנתיים, תסבלי עוד קצת וזה נגמר.. השנתיים האלה יעברו מהר, במיוחד כשמדובר בכיתות כמו י"א ו- י"ב שבהן רוב הזמן מתעסקים בבגרויות ובעניינים צבאיים.
וגם, מי אמר שאת חייבת לסבול? לדעתי את תצליחי גם להנות ולרכוש חוויות באותו בית ספר אם באמת תשני את הגישה שלך ותעריכי דברים יותר :)
בהצלחה!
בעוד שיש בתי ספר שעושים את ה- 30% בכיתה י' וניגשים לבגרות בסוף כיתה י"א.
אם למשל זה ההבדל מבחינת זמני הבגרויות וה- 30% בין שני בתי הספר, זה גם יכול ליצור בלגן. אבל זו רק דוגמה אחת בודדה מתוך עוד כמה. ייתכן שיש עוד בעיות מהבחינה הזו. לא שווה כבר לדעתי לעבור בית ספר.
נשארו לך עוד שנתיים, תסבלי עוד קצת וזה נגמר.. השנתיים האלה יעברו מהר, במיוחד כשמדובר בכיתות כמו י"א ו- י"ב שבהן רוב הזמן מתעסקים בבגרויות ובעניינים צבאיים.
וגם, מי אמר שאת חייבת לסבול? לדעתי את תצליחי גם להנות ולרכוש חוויות באותו בית ספר אם באמת תשני את הגישה שלך ותעריכי דברים יותר :)
בהצלחה!
באותו הנושא: