אני מתארת סיטואציה מסויימת למטה, תגידו בבקשה אם הרמז היה מובן או לא.
למשל אתם קבעתם לעשות פעילות מסויימת עם מישהו ב7, אבל הוא לא יכול ואתם אמרתם לו שאתם לא יכולים כי יש לכם שיעור בשעה הזאת. ובסוף מסתבר שהשיעור מתבטל, ואתם כותבים לו "אז אני אקבע עם מישהו אחר" והוא אומר "בסדר". ואז כועס שלא הצעתן לו (לאחר שכבר עברו כמה שעות), זה לגיטימי?