8 תשובות
נשמע שמנצלים אותך
את לא חייבת להם כלום הם יכולים לקחת מונית או משהו זאת לא אשמתך הם סתם רצו לנצל אותך
שואל השאלה:
יש להם גם אוטובוס לשם זה לא שאין להם איך להגיע
אנונימית
אז למה שהם לא יקחו אוטובוס אני לא מבינה
שואל השאלה:
כי יותר נוח לנסוע באוטו
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי לקחת כמה מהם שאני נוסעת לשם אבל אני לא מתכוונת לעשות הלוך חזור כדי לקחת את כולם
אנונימית
אהובה מנצלים אותך בגלל הרישיון
איזה נצלנים אל תעשי את זה