4 תשובות
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי כל מי שנמצא במועצה חוץ מהבן אדם בסרטון נמצא בקואליציה ותומך בכל החלטה של ראש העיר בניגוד לרצון התושבים שתמכו בהם... זה ממש כמעט עיר דיקטטורית.
אנונימי
שואל השאלה:
סמאק, עירייה זבלות... אם לא יהיו בחירות בקרוב אני אברח בטיל מהמקום...
אנונימי
אני לא ממש מבינה בזה, אבל אם המועצה מחליטה להדיח ויש רוב אז נראה לי שזו הדרך היחידה להעיף ראש עיר.
ככה ניסו לעשות לקליש
רק אם המועצה מחליטה להדיח ואז זה עובר להחלטת שרת הפנים. אם יש קואליציה יציבה במועצה זה כנראה לא יקרה.