התחברות
הרשמה
מתגייסת עוד מעט, לא יודעת איזה מידה לקחת במדים
היוש, מתגייסת עוד שבוע בערך ולא יודעת איזה מידה לקחת. אם אני בדרכ מידה 44-46 בגינסים (שלא מבד נמתח) איזה מידה לקחת במדי בנות?
19 ביולי 2021, 00:40
גיוס
צה"ל
תפקידים
תשובה אחת
אני בערך כמוך בגינסים והייתי שוחרת ולקחתי 53
הם מביאים לך לפי העין
אנונימית
באותו הנושא:
איך אני יודעת איזה מידה לקחת בחזייה הזאת של דלתא
מחר אני מתגייסת ואני לא יודעת אם לקחת את האייפון 11 שלי או את הטלפון הישן
אני רוצה לעשות הזמנה משיין אבל לא יודעת איזה מידה לקחת בגופיות, אני מידה S בגופיות של טונטי פורסבן לקחת S?
אני הייתי מידה בחזייה B85 וזה נהיה לי קטן, איזה מידה צריך לקחת שיהיה יותר גדול?
איזה מדינה לקחת בנייק???(אני מזמינה מאינטרנט ואני לא יודעת איזה מידה לקחת)
עזרהה פליז אני לא יודעת איזה מידה לקחת??
אני מתגייסת מחר אז אם אני מידה 48 במכנסיים איזה מידה לקחת במדים בצבא?
אני עוד מעט מתגייסת , לגבי המידת נעליים של הצבא ? הבנתי שהן ממש גדולות,אם בדרך כלל אני מידה 36 איזה מידה לקחת?
איך אני יודעת איזה מידה לקחת בחזיות בדלתא
ביקשו מאיתנו מידות לחולצות במד"א ואני לא יודעת אם לקחת את המידה שלי או מידה פחות
אם אני מידה L, איזה מספר מידה לקחת לפי המידות של בריטניה?