3 תשובות
גם אני מידה 36, אני לקחתי 37 בשביל מדרסים. הן היו ממש נוחות.
פשיט קחי את המידה שלך, את תמיד תוכלי לבקש להחליף
אולי בנעלי חיר זה שונה, לי יש נעלי בנות ולקחתי את המידה הרגילה שלי וזה מעולה
את יכולה למדוד שם ולבקש להחליף לפי מה שנוח לך. אני לקחתי את המידה שלי וזה בסדר גמור.