4 תשובות
אני הייתי בכנפיים של קרמבו וזה לגמרי עיצב את מי שאני, ממש ממליצה, ואם יש לך יכולת לשלב לכי לע זה!!
זה לגמרי יהפוך אותך למי שאת
זה לוקח לך הרבה מהזמן הפנוי אז רק אם את מרגישה שאת מוכנה
אנונימי
אני אישית עם כל הערכה שיש לי לכנפיים של קרמבו ועם כמה שזה חשוב אני אישית הלכתי למד"א (השבוע עברתי מועד א מבחן האחרון שלי בקורס משמע אני מתחיל להתנדב בקרוב) ככה שאני יתן את הזווית שלי במד"א ולא אגיד למה לא ללכת לכנפיים של קרמבו כי גם כנפיים של קרמבו זה ממש חשוב וכיף אני מניח, אז ככה נתחיל מזה שמד"א זה הצלת חיים נטו זה לדעת שבאת למישהו כשהוא בנקודה הכי נוראית בחיים שלו ועזרת לו/ניסית לעזור לו, זה ה"תודה" הזאת שאתה מקבל ממטופל בסוף כשהגעתם איתו למיון ושאתה מבין שעזרת לו ושהצלת אותו בעצם אתה היצלת אותו אבל עצם זה שהיצלת אותו עשה לך את היום ככה ששניכם (אתה והמטופל) עוזרים אחד לשני בסופו של דבר בגדול, גם מכירים שם חברים שהם חברים לחיים ולא רק להתנדבות.
שוב אני אומר שאני לא אומר שכנפיים של קרמבו זה רע להפך זה אפילו ממש טוב לדעתי פשוט אני אישית במד"א אז אני נותן את הזווית שלי על מד"א אני אוסיף ואגיד אפילו אם את יכולה גם וגם (מבחינת זמן,לחץ וכזה) זה אפילו יותר טוב לדעתי...
אני אישית בכנפיים של קרמבו.. הבית השני שלי, באמת זה חוויה בלתי נשכחת חוויה טובה ובגלל שזה כולם ביחד שם לטוב ולרע כולם חברים של כולם וכייף שם נורא אני ממליצה לך ללכת לכנפיים של קרמבו