6 תשובות
כן לכי
אני מתנדבת שםם עדיף ללכת זה לא חמור כל כך ואיזה עיר הכנפיים של קרמבו שלך??
תלכי, כי יכול להיות שעד מחר תרגישי יותר טוב.
אז אולי לפני תלכי לרופא והוא יגיד לך אם את מידבקת או לא ואז לפי האמירה שלו תחליטי אם ללכת או לא.
שואל השאלה:
הקטע שאני מפחדת להדביק את החניכה שלי...
הקטע שאני מפחדת להדביק את החניכה שלי...
כן, תלכי. התנועה בכל מקרה על סף קריסה. אני בטוחה שבזמן הזה הם צריכים את כל התמיכה שבעולם. אם תלכי אז תדעי שתרמת מעצמך משהו לתנועה המדהימה הזאת.
בהצלחה.:)
בהצלחה.:)
באותו הנושא: