10 תשובות
זה אף פעם לא מאוחר מידי.
לא,את יכולה להירשם:)
לא וכל הכבוד לך
לא
לא!!!
תצטרפי כמה שיותר מהר תאמיני לי את לא תתחרטי:)
תצטרפי כמה שיותר מהר תאמיני לי את לא תתחרטי:)
לא, תנצלי את השנה הזו.
בקרמבו קוראים לה שנת הגשמת החלומות כי בשנה הזו את יכולה להגשים את כל מה שרצית אי פעם לעשות בקרמבו.
בקרמבו קוראים לה שנת הגשמת החלומות כי בשנה הזו את יכולה להגשים את כל מה שרצית אי פעם לעשות בקרמבו.
כן
ואם ממש תתאהבי בתנועה (מה שיקרה) אז תוכלי לעשות שנת שירות/ שירות לאומי ואחרי זה גם לעבוד בתנועה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? אבל אם ארשם זו תהיה השנה הראשונה שלי אז כבר ככה?
מה זאת אומרת? אבל אם ארשם זו תהיה השנה הראשונה שלי אז כבר ככה?
אנונימית
באותו הנושא: