תשובה אחת
לפחות שעה קודם.
הייתי מגיע גם שעתיים קודם רק כדי להסיר את הסיכויים שאני אתקע איפשהו ואולי אחמץ את המטוס.
הייתי מגיע גם שעתיים קודם רק כדי להסיר את הסיכויים שאני אתקע איפשהו ואולי אחמץ את המטוס.
באותו הנושא: