15 תשובות
מה
זה פמיניסטית עדיין
אנונימית
לא הבנת נראה לי את הקטע
חיים אין כזה דבר שוויון גברים הגברים אף פעם לא היו נחותים כמו שנשים היו
את סתם מדברת שטויות
שואל השאלה:
זה לא לאו דווקא נשים?
אנונימית
פמינסטית זה מישהי שמאמינה בשוויון של בנים ובנים, לא בנפרד
שוביניסטיות?
לא הבנתי מה את רוצה כל כך
פמיניסטיות ופמיניסטים זה אנשים שתומכים בשוויון זכויות לשני המינים (גברים ונשים כאחד)
שוביניזם זו אמונה של גברים (ולפעמים נשים) בנחיתות מעמדה של האישה עצם היותה נקבה
אין תנועה כזו, מי שלא הבין, היא מדברת על אפליה נגד גברים, היא קיימת
אנונימית
פיק מי
צוז מי
לאב מי
אנונימית
אנחנו לא פיק מי, מאוד סקסיסטי מצידך לחשוב שאין לנו דעה משל עצמנו ושאנחנו עושות את זה בשביל גברים
אנונימית
פמיניזם זה לא להאמין בזכויות הנשים.
פמיניזם זה להאמין בזכויות שוות נקודה.
לכן זה עדיין נקרא פמיניזם
זה הרבה יותר כללי ממה שאנשים תפסו
זה לא בהכרח קשור לגברים ונשים
פמיניזם זה שיוויון זכויות

זה לא נכון להגיד שגברים לעולם לא דוכאו^
למה שתהיה נגד המין שלך?
ונראה לי שובניזם גברי
שוויון זה שוויון.
שוויון גברים לא שונה משוויון נשים, כי שניהם זה שוויון בין גברים לנשים.
לכן אין תנועה ספציפית שמקדמת את זה.
בהקשר של פמיניזם: נכון, פמיניזם שואף לשוויון זכויות בין גברים לנשים, אבל פמיניזם הוא קידום מעמד וזכויות האישה. המטרה הסופית היא שוויון, אבל פמיניזם מתעסק בנשים.
הוא לא 'מתעסק' בנשים. החברה בעיקר בשנים האחרונות מיקדה את השיח על פימיניזם בהקשר של שיוויון לנשים אבל זאת לא ההגדרה עד כמה שידוע לי^
זה מגיע מהמילה הצרפתית לאישה (feminin), איך זה לא קשור לנשים?