22 תשובות
כן
אנונימי
לא זה לא קשור, את צריכה לתמוך בפמיניזם ותנועות פמיניסטיות ו/או להזדהות כפמיניסטית בשביל זה
שואל השאלה:
אנשים אתם מתווכחים איתי על דברים שלא אמרתי-
אני תומכת בשוויון זכויות.
שלנשים וגברים יהיו זכויות באותה המידה.
לא אמרתי כלום על אונס,מחזור,גירושים וכל מה שרשמתם כאן אני רק שאלתי אם זה נחשב שאני פמיניסטית.
^ אל תגזים לא פי 100, אני מרגיש כאילו אתה מכליל את הקיצוניות על האחרות. גם אני נגד פמיניזם אבל זה לא אומר שאני חייב לחשוב שלבנות הכל ורוד.
אולי לאחותך פחות קשה אבל לכולן זה שונה (שגם מפריך שזה יותר כואב מהתקף לב).
אונס אומרים שזה אחת בחמש אז אולי האישה שדיברת איתה כן עברה אונס. שמעתי שזה פחות מאחד בחמש אבל לא ראיתי הוכחות.
^ מסכים עם ההודעה הראשונה חוץ מהרעיון שזה אמור לשנות מה אנשים במין שלך עשו כאילו זה מעלה אותך, אבל אם מי אתה רב? נשמע שאתה סתם מחפש
אתה אומר שזה שקר ואז אומר 19 אחוז.. אני מסכים איתך אבל תתפלא גם החיים של עניים משנים
מחזור זה ממש לא רק כאב בטן, זה מגעיל, וזה מאוד כואב זה לא רק "כאב בטן" וזה הורמונים אם בחיים לא עברת מחזור אל תדבר! ובקשר להטרדות לא כל אישה נאנסת אבל כל אישה תוטרד מינית לפחות פעם אחת בחיה וכמעט כל אישה הולכת ברחוב בפחד שיאנסו אותה, נשים מקבלות פחות משכורת מגברים באותה עבודה ויעדיפו לקדם גבר לתפקיד מנהל מאשר אישה! בקשר ללידה, נכון זה אירוע משמח אבל החברה דוחפת אותנו לעשות אותו ומצפים מכל בת שתלד בסופו של דבר. החברה מצפה מבנות לעשות שעווה ולגלח, אתה עשית פעם שעווה? אתה יודע כמה זה כואב? ואל תגיד לי שאנחנו לא חייבות לעשות את זה כי על סרטון אחד של מישהי עם שעירות בבית השחי יש מלא תגובות על זה וקללות, הנתון של פי 10 יותר סקסיזם נשמע לי פשוט לא נכון אם יש לך הוכחה עליו אני אשמח
אז תפרט, במה אני טועה?
קודם כל מאיפה החלטת שאני פחות טובה ממך? אתה ממש לא מכיר אותי! אם אנחנו עושים את אותה העבודה אנחנו אמורים לקבל את אותה המשכורת וזה אפילו לא קשור לביצועים, שוב מאיפה החלטת שבנות עושות חרא עבודה? יש לך נתון סטטיסטי לזה? כי אם זה זה סתם עוד שטות שכתבת
לא זה ממש לא קשור לעניין של יופי! זה קשור לדברים שהם לא מתאימים, נכון גם גברים עוברים הטרדות מיניות בחיים לא אמרתי את זה ודרך אגב צפירות זה ממש לא מחמיא לא משנה ממי זה! להגיד שיש ציצי גדול ולהגיד שיש *** גדול זה אותו הדבר בדיוק, ויש הבדל מאוד באיזה סיטואציה זה קורה ובנות לא הולכות בגלל זה למשטרה! זה ממש לא אשמתם של הנשים! ולא זה לא רק בלילה! אתה מדבר מתוך סטיגמות ולא מניסיון או מנתונים ואני עדיין מחכה לנתון של הפי 10 יותר סקסיזם. ואתה בכלל לא מתייחס לכל מה שאני כותבת, אתה מתייחס רק למה שנוח לך, אני מתייחסת לכל מה שאתה כותב
^^ כן אבל אנחנו מדברים על אותו תפקיד
^^^^לא נתת לי את המקור שלו!
^^^^^ כתבתי על זה כבר באותה תגובה
שוב מקורות, אין לך! אתה פשוט מחרבש דברים שם, חוץ מזה אם אתה לא לוקח את הטיעון של השעווה אתה ממש אבל ממש לא יכול לקחת את הטיעון שלגברים אין למי לפנות למרות שמוקדי הסיוע פתוחים גם לגברים וגם לנשים באותה המידע!
בדקתי את זה וכל אישה עשירית מוטרדת, צודק טעיתי בזה
כל הקטע של התמיכה קשור להגדרות חברתיות ושעווה זה אחת מהם, גם עניין הבכי זה אחד מהם אם אתה לא לוקח את השעווה אתה לא יכול לקחת את זה!
אתה כתבת בהתחלה שנשים סתם מקטרות!
קודם כל זה שאתה לא שמעת לא אומר שאין! דבר שני זה שלא שמעת לא אומר שנשים סתם מקטרות!