11 תשובות
~*מה שאת רוצה לכתוב*~
(לכתוב "~" בהתחלה ובסוף של המשפט/מילה/איימוג'י).
אה וזה עובד רק אם את כותבת את זה בשורה האחרונה של הביו.
(לכתוב "~" בהתחלה ובסוף של המשפט/מילה/איימוג'י).
אה וזה עובד רק אם את כותבת את זה בשורה האחרונה של הביו.
~משפט~
מה לא ידעתי בכלל שאפשר לעשות זאת
לפני שאת כותבת משפט שימי ~ וגם בסוף
יש לך אפשרות שנייה
צריך לעשות סימן ולכתוב משהו: ~מילה~
אההה הבנתי על מה אתה מדבר חשבתי משהו אחר חחח
שואל השאלה:
תודות
תודות
~משפט~
^^תודי עם פרח (":
שואל השאלה:
קיבלת
קיבלת
באותו הנושא: