התחברות הרשמה

איך עושים בביו בסטיפס שהכתב יהיה קטן כזה?

3 במאי 2021, 10:52
ביופרופיל סטיפספרופילBIOאיך עושים    
6 תשובות
שמים ~ בצדדים
נ
נָקַם
~ככה~
א
אין לי כינוי_.
~ככה~
בסוף.
(
(You only live once (YOLO
~ככה~
ח
חושבת על כינוי..
~היי~
M
Miter
~משהו~
א
אני לימון
באותו הנושא:
למה לא מצליח לי הכתב הקטן הזה כאן בביו בסטיפס??
איך עושים את הדבר הזה של המוזיקה בביו?*בסטיפס*
איך עושים שאפשר יהיה לכתוב בביו (פה, בסטיפס) בקטן עם - ~
איך עושים את הכתב הקטן בביו בסטיפס שכולם עושים?
איך עושים את הכתב הקטן הזה בביו בסטיפס?
איך עושים את ה"שיר" בביו בסטיפס?
איך עושים את הכתב הקטן הזה בביו בסטיפס??
איך עושים את הכתב הקטן ששמים בביו של הסטיפס
זה יהיה מוזר לכתוב את כל השירים האהובים עליי בביו בסטיפס?
איך עושים שהכתב יהיה קטן בביו בפרופיל?
איך עושים בביו (כאן בסטיפס) את הכתב הקטן עם אלה:~~