12 תשובות
תנסי שוב בלי רווחים
זה אמור לעבוד, אולי את עושה רווח?
~ ככה? ~
כי אפשר לעשות את זה רק פעם אחת ושזה יהיה הכי למטה אם את מבינה למה אני מתכוונת, אם לא תסתכלי אצלי פשוט.
שואל השאלה:
עשיתי עם ובלי רווחים ועדיין לא עובד
אנונימית
את צריכה לכתוב משפט רגיל ואז מתחת את הכתב הקטן שאת רוצה
שואל השאלה:
^ואני עושה את זה בסוף , אחרי שסיימתי לכתוב הכל
אנונימית
משפט רגיל כאילו בלי אלה (~)
שואל השאלה:
עשיתי לא עובד... אוף מה ביקשתי רק כתב קטן?
אנונימית
אם תגיבי לא מאנונימית אולי יהיה אפשר לראות ולומר.
שואל השאלה:
אה הצלחתיי
אנונימית
משפט רגיל יורדים שורה למטה ואז
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה על העזרה הצלחתי!!
אנונימית