3 תשובות
מה הבעיה ללכת? פשוט תדאגי להיות עם מסיכה כמה שיותר..
תגידי להם שאת תיהיה עם מסכה ושאולי עוד מעט יהיה סגר מחדש ואת רוצה לנצל את הזמן הזה :)
תהני
תהני
שואל השאלה:
זה לא עבד מה עושים
זה לא עבד מה עושים
אנונימית
באותו הנושא: