6 תשובות
כי בדרך כלל בנים הם אלו שמטרידים
שואל השאלה:
אבל זה חבר שלי הוא לא יעשה לי דברים כאלה
אבל זה חבר שלי הוא לא יעשה לי דברים כאלה
אנונימית
כי אנחנו חיים בחברה שבה מביישים בנות על כך שהן עושות דברים מיניים, ואת הבנים לא.
אז לבנים יש יותר חופש לעשות מה שהם רוצים במיניות ולא רואים בזה בעיה או משהו שצריך להתבייש בו (כמו שצריך) ובמקביל גם גדלים בתפיסה שהם *חייבים* לרצות סקס ומין כדי להיחשב גברים, ועל כן חלקם לוקחים את זה רחוק מדי וחוצים גבולות של אנשים אחרים.
וההורים, שיודעים את זה, מגוננים על הבנות. כשהבעיה מההתחלה היא החינוך שנותנים לשני המינים.
אז לבנים יש יותר חופש לעשות מה שהם רוצים במיניות ולא רואים בזה בעיה או משהו שצריך להתבייש בו (כמו שצריך) ובמקביל גם גדלים בתפיסה שהם *חייבים* לרצות סקס ומין כדי להיחשב גברים, ועל כן חלקם לוקחים את זה רחוק מדי וחוצים גבולות של אנשים אחרים.
וההורים, שיודעים את זה, מגוננים על הבנות. כשהבעיה מההתחלה היא החינוך שנותנים לשני המינים.
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי יודעת שאנחנו לא שוכבים, רק רציתי להישאר לישון אצלו, מה הייתה הבעיה אז?
אמא שלי יודעת שאנחנו לא שוכבים, רק רציתי להישאר לישון אצלו, מה הייתה הבעיה אז?
אנונימית
זה לא כיף.
זה מרגיש כאילו להורים לא אכפת ממך.
זה מרגיש כאילו להורים לא אכפת ממך.
כי גברים חופשיים
באותו הנושא: