31 תשובות
לא... גם ההורים שלי בקבוצת סיכון ולא הייתי נפגשת איתה.
אנונימית
כן כדאי לך והיא דיי צודקת.
זה בולשיט הקורונה. רוב האנשים מבריאים מזה אני יכול לתת לך מספרים
רוב האנשים לא באמת מתים מזה. הכל בולשיט אחד גדול.
כן היא צודקת .
ושתדעי כבר שאם יש לה יענו את הקורונה הזאת.. וניפגשת איתה.. ואת תגיעי הבייתה.. בכל מקרה את יכולה להעביר להורים את הקורונה שקיבלת ממנה.. הכל בלופים
אלוהים ישמור היא מסכנת את כולם
כדאי לך להראות לה סירטונים מהאינטרנט או כתבות וכל זה על הקורונה ואוליי היא תתחיל לחשוב על זה.
הקורונה זה עניין רציני , גם אם היא לא חושבת ככה צריך להגיד לה את זה כי היא יכולה לסכן את עצמה ואת הסביבה שלה.
אם היא תתחיל לייחס חשיבות לזה אז יותר בטוח להיפגש איתה
ממש לא
בשביל ההורים שלך אל תעשי את זה
אם היא לא מוכנה לשים מסכה זה אומר שבאופן כללי הסיכויים שלה להידבק גבוהים יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יכולים להצמיד את זה היא מכורה לסטיפס אולי היא תראה את זה ואולי היא תבין
מתי אנשים יבינו שהקורונה זה בולשיט אחד גדול והכל פאניקה ושטיפות מוח מתי
אז אל תיפגשי עוד שאת נפגשת איתה אם אתן לא עם מסכה כל הזמן ואתן לא בחוץ זה עוד סבבה אבל היא הולכת למקומות עם אנשים שהיה בעוד מלא מקומות ואם היא לא עם מסכה היא מעלה תסיכויים שלה להידבק במלא סבבה שהיא לא מאמינה בזה כנראה גם אותה זה לא יסכן- את אנשים אחרים זה כן יסכן
היא לא תבין.. מה אנשים יגידו לה.. אנשים מתים מזה? החולים עולים ?
זו מגפה? (למרות שלא) תנו סיבות אמיתיות ללמה לפחד מהשיט הזה?

107,341 מקרים עד היום
86,760 מקרים סגורים
85,893 (99%) הבריאו
867 (1%) אנשים שכביכול לא באמת מתו מזה, מי שלא יודע יש חוקים באתר של ארגון הבריאות העולמי שחייב לכתוב את סיבת המוות קורונה גם אם היית במחלות אחרות או כל מיני כאלו.. אם נגיד יש סרטן, סכרת.. כל מיני כאלו וגם קורונה.. והיא לא תרמה למוות וגם אם כן.. חייב לכתוב קורונה.. כך שהכל בולשיט אחד גדול
יש עוד כל מיני חוקים הזויים שלא מספרים לכם את האמת מי מת מזה ומי לא

20,581 מקרים פתוחים.. פשש המון אה?
20,151 (98%) במצב קל ורק נושאים יענו את הנגיף שגם לא בהכרח.. מי שלא יודע הגוף שלנו נושא המון וירוסים ואנחנו כרגיל מתפקדים בכלל המערכת החיסונית.. אנשים סתם יכולים לעשות אפצ'י או לא להרגיש טוב ויגידו להם שהם חיוביים.. לא סתם אפשר לשלוח בדיקות של כבשה או של קיר דגימה של כל דבר בעולם ולקבל תשובה ''חיובי'' הכל בולשיט שם תבדקו אותי
430 (2%) במצב קשה או רציני יענו
חדשות 12 13 11: עלו עוד 20 מתים בקורונה וואו איזה פאניקה וואו

מה עם חיידקים או זיהום או מחלות אחרות שאנשים מתים מהם בארץ ובעולם פי מיליון בגלל הדבקות .. מה עם זה? לא שמים לב לזה?

לא נשמע לכם הסיפור מסריח שפתאום יענו מתו בסין 0.00001% אנשים מאיזשהי מחלה יענו לא ידועה ועשו פאניקה בכל העולם והיא הגיעה לכל העולם כאילו ועושים פאניקה כאילו מה זה
אז יופי.. אני אדבק.. אולי נידבקתי? אולי מבוגרים ממני נדבקו?.. תנו להמשיך לחיות כרגיל עם סגר או בלי סגר.. ששום דבר מהם לא עוזר כנ''ל גם מסכות ותבדקו אותי אם אני משקר לגביי המסכות אני טמבל.. שזה בקושי מונע משהו.

מה זה המערכת הבריאות לא יכולה לקחת את מספר החולים? מה אתה אומר? וואלה?

מי אמר שזה יוביל למוות מי?
למי שמחפש את האמת
מה קורה שם ידידי? המשטרה עושה דיקטטורה לאזרחים? או אנשים שמתים ''לא מזה''? מה קורה שם? יש שם יותר אנשים שמתים יום יום אז אומרים שהם מתים מקורונה זה מה שקורה? תגיד לי מה קורה? תוכיח לי שהם מתים מזה...
לי חסרים ברגים? או לאנשים שטופי מוח כמוך ... שוואי פאניקה חובה לשיםם מסכות להקשיב למשרד הבריאות להקשיב לביביי להקשיב למשטרה.. יש קורונה יש מוות זו מגפהה מסוכנת.. זה מה שרובכם חושבים
מכאן בדיוק מתחיל הקטע שזו המטרה של מי שהמציא את הקורונה.. הפלת הכלכלה וכל מה שקורה במדינות ולגרום נזק.. תחקור קצת.. לשם זה , זה נועד
בן אני מבינה שזה לא מעניין לך תתחת, אישית- חצי מהמשפחה שלי בסיכון, באופן ספציפי אמא שלי עם בעיות בשרירי הנשימה- אם היא תדבק, אני לא רוצה לחשוב על הסיכוי שהיא לא תצא מזה.... אז כן, בשבילך זה לא דרמה, בשבילי זה עניין זה חיים או מוות. פשוט שים תמסכה המטומטמת ותנסה לחשוב על מישהו אחר לדקה.
אנונימית
לא עדיף להפגש איתה...
כתבת שהיא לא שמה מסיכה בכלל ולא מאמינה בקורונה, ומי יודע אולי גם היא נדבקה אם היא לא שומרת.
לשים מסכה ולבזבז אוויר צח? ..
למה אנשים לא שמו כפפות לפני שה''קורונה'' הייתה..
את יודעת כמה נדבקים מאי הגיינה ויכולים למות מזה? מלחיצות ידיים? ממה שקורה?..

כאילו המסכה המסכנה תעזור באמת סליחה

ההורים שלי גם לא פחות מאמא שלך וגם כל הבית כנסת ומשפחה רחוקה קרובה אירועים איפה שלא הייתי לא שמתי כי פאק איט.
במקום להגיד כל פעם מחדש שטועני ''הקונספירציות'' שלכם מדברים שטויות או טועים.. תנסו קצת.. לחפש לחקור להבין לדעת למה אנחנו טוענים ולא עדר עיוור לגביי מה שאנחנו עושים ואומרים.. 40000 איש בפייסבוק ועוד אני בטוח כי שמעתי והכרתי המון אנשים שיודע שזה בולשיט.. לא רק בארץ גם בעולם.. אלפי אנשים כבר יודעים.. רבנים אומרים למי שמאמין.. פשוט לפקוח את העיינים
באוויר הפתוח אכן אין צורך במסכה. כשאתה קרוב לאנשים או במקום סגור- זה קריטי. זה מונע מחלקיקים להגיע ישירות מהפה שלך לפרצופים של אנשים אחרים ולדברים שהם ייגעו בהם אחריך.
פאק איט? אתה אומר פאק איט על כלל בני ה65+? על כל הסוכרתיים? כל מי שהחלים מסרטן? כל בעלי האסטמה? על סבא וסבתא שלך? על אמא שלי? החיים שלהם חשובים פחות כי הם לא זכו להיות צעירים ובריאים כמוך, בזמן מגפה? אם כן, אתה פשוט מתנהג בצורה מגעילה, אנוכית וילדותית, מצטערת להודיע לך.
אנונימית
חוץ ממסיכה צריך גם לשמור מרחק מאנשים ולא לגעת בכל דבר
הדבר הזה רציני זה לא סתם
מבחינה מוסרית לא הייתי יוצא
אנונימי
ben "107000 מקרים עד היום"
אתה בטוח שאתה מעודכן במצב? קרובת משפחה שלי חלתה וקיבלה דלקת ריאות אני די בטוח שזה אמיתי
אנונימי
יש אנשים שלא מבינים שקורונה זה רציני!! אנשים מתים מזה, זה לא צחוק...
וזה רע שאנשים לא מתחשבים באחרים וחושבים שזה קונספירציה
רק דיברתי.. ''קורונה זה דבר רציני!!''
''זה הורג''
''מתו מזה''
אז בוא תראה סרטונים שלא מספרים לך שאנשים לא פאקינג מתו רק מזה!!! כל דבר כמעט כיום כותבים סיבת המוות : קורונה גם אם היא לא השפיעה עליו וגם אם כן תבדקו בעצמכםם! כתוב הכל בארגון הבריאות העולמי

זה כל מה שאת יכולים להגיד כי אין באמת מושג מה זו הקורונה הזאת
רק מלחיצים אתכם והתרגלים שהיא ''כאילו מסוכנת''

כמו שאמרתי.. אלו הטענות היחידות שאתם יכול לטעון.. מישהו מהמשפחה שלכם לא מרגיש טוב עשה בדיקה אמרו קורונה.. מי אמר שזה זה? מי אמר שמספרים לכם את האמת? כל אדם שייבדק כיום ימצא כחיובי אז מה? צריך להילחץ? אז יש לה דלקת ריאות.. אז יש להוא כאבי ראש.. אז יש להוא צינון.. מה קרה? שכחתם שזה קורה לכל אדם כמעט וזה לגטימי? שכחתם שכל יום טונות איש לא מרגישים טוב.. ולא.. זה לא מהקורונה..
חח מי אמר שיותר מתו ממה שאני חושב?.. מי אמר שאלו שמתו , מתו מהקורונה בבקשה פאקינג תענו לי על זה..?
תרדמת? וואלה? אתה מודע לזה שעכשו סבתא של מישהו שיש לה המון מחלות ודברים יכולה להגיע לבית חולים.. להיבדק יענו מקורונה ויגידו לה שהיא חיובית.. 50% כבר היא מתה מפחד

נניח שיש לה בעיות בלב, כבד, כליות, סכרת.. המון המון דברים של אנשים מבוגרים שלוקחים כדורים.. אומרים לה היא חיובית.. מי אמר שזה נכון?.. תחקרו קצת ותבינו שגם שמן של מכונית יכול לצאת חיובי.. ואז אם חלילה היא נפטרת מהמחלות שלה.. אחח נחשו מה כותבים כסיבת המוות? נכון! קורונה! שלא השפיעה כלל וכלל! איזה קטע נכון?

איזה קטע שכולם מבריאים מזה? 800 מתים זו מגפה? אל תסתכלו לי על העולם תסתכלו לי על המדינה..
תיכנסו ותקראו עד הסוף אם יש לכם אומץ להתמודד עם האמת שאתם אכולים בולשיט פשוט.
הידעתם? אחרי 3 4 שעות המסכה לא מועילה בכלום אם אין לכם עוד אחת, רק מזיקה יותר. נושמים את כל החיידקים ומה שהוצאנו שוב. ומחייבים אותנו ללכת כל היום עם זה עוד מי שבחוץ או במקום כלשהו.

מה גם שהיא בשיט לא מונעת דבר.
לא.