5 תשובות
תרשום לה כמו שרשמת כאן
תסבירי לה שאת צריכה לנתק איתה קשר כי הוא עושה לך רע ואת בתקופה קשה ושאת ממש מצטערת והיא בנאדם מדהים
פשוט תשמרי מרחק אין מה לנתק קשר
לא חייב לנתק קשר אם היא עושה לך טוב, תתרחקי אם את צריכה זמן לעצמך
ניתקתי קשר עם החברה הכי טובה שלי לפני כמעט שנתיים מסיבות שונות אבל היה לי קשה מאוד אפילו עכשיו קשה לי לפעמים. אבל ידעתי שזה הדבר הנכון לעשות לכן אני לא מתחרטת ויודעת שזה רק עשה לי טוב בסופו של דבר. ממליצה לך לעשות חשבון נפש עם עצמך לוודא שזה מה שאת צריכה כרגע ואז לפעול
באותו הנושא: