6 תשובות
פשוט להתרחק, לייבש, להיפגש עם חברות אחרות, להתקרב למישהי אחרת. ובאופן טבעי זה יקרה
גם לי זה קרה שהתרחקתי ממישהי ובסוף הקשר נותק
פשוט התרחקתי עד שישבנו לשיחה ואמרתי לה בכנות שאני צריכה מרחק
היא חברה שלך מספיק זמן כדי שלא תבואי ברמזים ותגידי הכי אמיתי מה את מרגישה ומה את צריכה
אפשר להתרחק. פחות בריא ויותר נח. כנראה שאם תתרחקי היא תרצה לדבר על זה אז לא קריטי
אנונימי
לדעתי לדבר לומר ולהסביר את עצמך כי כנראה שיש סיבה
אל תתחמקי ממנה לאט לאט זה סתם עצוב , תאמרי לה את הסיבה
לאט לאט..
תתרחקי
בהמשך תגידי לה את הסיבה