38 תשובות
אני לא חושבת שהיא יודעת שזה פוגע בך אם לא תדברי איתה על זה ברצינות וב4 עיניים.
ואם כן עשית את זה פשוט לאט לאט תתחילי פחות לענות ולדבר איתה בפלאפון ולאט לאט תתרחקי
תתרחקי ממנה לאט לאט תתחילי בזה שאל תשלחי לה יותר הודעות ואם היא שולחת תעני יבש תיהי יבשה וקרה אליה ותתרחקי עד שזה יגמר
להתעמת איתה, הפסדתי עכשיו 3 חברות בגלל שהן לא התנהגו אליי יפה ו"הפסדתי" זה לא בדיוק המילה שחיפשתי יותר ניצחתי בשביל עצמי
את יכולה לדבר איתה על זה, ולתת לה סיבות, הכי ישירות, פנים מול פנים, או שיש את הדרך הפחות טובה שזה פשוט להתרחק לאט לאט, להיות קרה אליה, ולהסתובב יותר עם אחרות
אנונימית
אוי, קשה לנתק קשר מחברה, לא משנה למה הקשר הזה רע. מדברת מניסיון, אני נתקעתי עם זה שלוש שנים כי לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. פשוט תחתכי את זה וכמה שיותר מהר
ותעשי מה שהכי מרגיש לך נכון.
בין אם זה להתעמת ובין אם זה להיעלם.
אני בחרתי פשוט להיעלם לאט לאט.
אבל כל מקרה לגופו
שואל השאלה:
דיברתי על זה המון היא מכחישה אומרת סליחה ואז עושה את זה שוב
אנונימית
אל תדברי איתה על זה, תדברי איתה שאת רוצה לנתק קשר. אם את רוצה תני סיבות.
אם לא עובד פשוט תתרחקי ותהיי קרה, אל תוכלי להפגש וכל זה. בהצלחה
אנונימית
תגידי לה שאם היא לא תפסיק עם זה הכלב שלך יתקוף אותה
חח סתם תנסו לדבר ולפתור את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי למעלה דיבור לא עוזר
אנונימית
מקרה קלאסי^^^
פשוט תעלמי, הפיתרון הכי טוב
תתקשרי אליה גם עכשיו
עם זה לא עובד תנתקי איתהא ת הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא ערה וזה יהיה שוב אותו שיחה, לעשות את אותו הדבר כמה פעמים לא יוביל לתוצאה חדשה.
אנונימית
איך את מרגישה שהיא פוגעת בך?
אנונימית
לא לא, גם אצלי זה היה ככה בהתחלה
זה נהיה מיגע להסביר כל הזמן שהיא מתייחסת אלייך כמו חרא ושזה ממש לא נעים לך.
פשוט תעלמי, באמת, עזבי שטויות, בדרך כלל זה הפיתרון האחרון אבל ככה תגמרי את זה הכי קל
שואל השאלה:
היא פוגעת זה המשנה פה השאלה היא איך לסיים את זה לנתק קשר או להתעמת.
אנונימית
בגלל שזה קשר ארוך עדיף לכן לנסות לפתור את זה
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק משmean girl כתבה,מייגע לפתוח שוב ושוב את אותה השיחה זה גם לא יוביל לתוצאה חדשה.
אנונימית
כמה שנים את חברות?
אם זה הרבה זמן אולי כן עדיף שתפתחי
אנונימית
שואל השאלה:
7 שנים חברות מאז היסודי
זה לא משנה כמה זמן החברות הזאת ברגע שהיא נהיית רעילה אי אפשר לתקן אותה.
אנונימית
שואל השאלה:
הרגשות שאני מרגישה כתוצאה מזה לא ישתנו
יש דברים שברגע שהם נשברים אי אפשר להחזיר חזרה
אנונימית
בגלל זה אני חופרת לך
זה מה שאני חשבתי
אני ממש רציתי לנתק קשר עם חברה כי הסברתי לה מלא פעמים שהיא פוגעת בי
והיא גם אמרה לא התכוונתי וסליחה אבל היא תמיד חזרה על זה!

יום אחד ישבנו כל הלילה ודיברנו על זה והצלחנו לתקן את הבעיה
אנונימית
ואנחנו היינו חברות רק שלוש שנים
אתם חברות 7 שנים!!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
מקרים שונים
ברגע שמשהו נשבר אי אפשר להחזיר חזרה
אנונימית
אני אומרת לך בשיא הכנות אני די חושבת שמי שכתבה את השאלה זאת חברה שלי
אבל זה לא הגיוני כי אין לה סטיפס
אני בטוחה שהיא מרגישה כמוך אבל אני לא יודעת איך להשתנות
אנונימית
שואל השאלה:
הייתה לה הזדמנות לתקן ברגע שאמרתי לה שזה לא בסדר וזה פוגע בי והיא חזרה על זה שוב ושוב
עכשיו לצפות למשהו חדש שיקרה?
זה קצת אבסורד, לא חושבת?
היא ידעה שקשה לי עם זה והיא בכל זאת עשתה את זה
וזה לא מסתיים איתה היא תמיד ממשיכה
אם היה לה אכפת ממני ומהקשר הזה היא לא הייתה עושה את זה
אני לא צריכה לנסות כל הזמן לתקן את מה שנשבר
קשה לי עם זה כי בכל זאת 7 שנים אבל לא רואה ברירה אחרת
ניסיתי כבר הכל והיא תמיד ממשיכה לאכזב אותי
ואני כבר לא רואה אותה בתור החברה הכי טובה שלי כי התחלתי לפתח אליה רגשות של שנאה.
אנונימית
וואו אם את מרגישה ככה אני ממליצה לך לשלוח לה עכשיו הודעה ותגידי לה שאת רוצה להתרחק
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה יפגע בה
המקרים שלנו הם שונים אני חושבת שהיא עושה את זה בכוונה
אנונימית
כנראה שכן אבל אין ברירה אם את פשוט תתרחקי ממנה בלי הסבר זה יפגע בה יותר מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
כואב שזה היה צריך להיגמר ככה
אנונימית
צודקת אבל אין מה לעשות...
אני באמת ממליצה לך לשלוח לה את ההודעה כי את תפגעי גם בך וגם בה שנפרדתם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
עדיף להעלם היא ממלא לא תחשוב שזה קשור אליה
אנונימית
ממש לא את תצאי ממש רעה עם תעשי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כולם עושים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שהיא יצאה יותר רעה
והיא ידעה שזה יוביל לזה,היא פשוט חיפשה את זה
אנונימית
אז מה עם כולם עושים את זה
בגלל זה הרבה אנשים נפגעים ומרגישים חרדה חברתית
אנונימית
וואו זה גם המצב שלי.
הקטע הוא, שבניגוד למה שכולם פה כותבים, אי אפשר פשוט להעלם. זה קשה, והחברה תשים לב לזה.
באיזה כיתה את? אם את קרובה לחטיבה/תיכון את יכולה לבקש שלא תהיו באותה הכיתה כשאת עוברת. זה מה שאני לדוגמא הולכת לעשות...
אני יראה עם יש לי עוד רעיון ואז אני יגיב
שואל השאלה:
סיימתי בית ספר
אנונימית
אז זה יכול להיות לך אפילו יותר קל
את יכולה למצוא משהו לעשות (עבודה/לימודים/ טיסה לחול) וככה לנתק לאט את הקשר