6 תשובות
מבחינת רצון ממש כן אני אוהבת את זה וזה עושה טוב במיוחד כשאין למי לפרוק...
אבל מבחינת ביצוע קצת לא נותנים לי...
אבל מבחינת ביצוע קצת לא נותנים לי...
אם היה ים קרוב אליי
לא
אני לא אחכה לאוטובוס שעובר בישוב שלי פעם בחצי שעה, אסע בו 40 דקות בשביל ללכת לים, אתקע עם ערסים, אסבול מחום ואשתעמם רק בשביל לרוקן את הראש
אני יכולה לעשות את זה בבית
חוץ מזה יש לי בריכה אני יכולה פשוט לרדת אלייה
אני לא אחכה לאוטובוס שעובר בישוב שלי פעם בחצי שעה, אסע בו 40 דקות בשביל ללכת לים, אתקע עם ערסים, אסבול מחום ואשתעמם רק בשביל לרוקן את הראש
אני יכולה לעשות את זה בבית
חוץ מזה יש לי בריכה אני יכולה פשוט לרדת אלייה
כןכןכןככןןכןכן
אנונימית
אם הייתי יכולה אז כן ברור
כן, בדרך כלל כדי לעשות ריצות\הליכות על שפת הים
באותו הנושא: